مراسم خاکسپاری این هنرمند امروز اول دی ماه با حضور جمعی از همکارانش برگزار شد و مراسم یادبودش فردا ساعت ۹:۳۰ صبح جمعه دوم دی ماه در مسجد نور در میدان فاطمی برگزار میشود. پیکر جلیل فتوحینیا در جوار مهدی اباسلط (نویسنده و فیلمساز جوان) به خاک سپرده شد و مقبره کناریاش، مقبرهی زندهیاد سیفالله […]
مراسم خاکسپاری این هنرمند امروز اول دی ماه با حضور جمعی از همکارانش برگزار شد و مراسم یادبودش فردا ساعت ۹:۳۰ صبح جمعه دوم دی ماه در مسجد نور در میدان فاطمی برگزار میشود.
پیکر جلیل فتوحینیا در جوار مهدی اباسلط (نویسنده و فیلمساز جوان) به خاک سپرده شد و مقبره کناریاش، مقبرهی زندهیاد سیفالله داد است.
جلیل فتوحینیا حدود یک ماه گذشته را به دلیل سرطان در بیمارستان بستری بود و سه، چهار روز اخیر را هم در کما به سر برد و صبح چهارشنبه ۳۰ آذر ماه در ۵۲ سالگی از دنیا رفت.
فتوحینیا متولد سال ۱۳۴۹ در سبزوار بود که دستیاری طراحی در فیلم سینمایی «میخواهم زنده بمانم» به کارگردانی ایرج قادری و طراحی صحنه و لباس فیلمهای «عروس آتش»، «کوچه پاییز»، «سلام به انتظار»، «انتهای قدرت» و «گنج» از دیگر آثار سینمایی او هستند. وی همچنین طراحی صحنه سریالهای «داستان یک شهر» اصغر فرهادی، « «مختارنامه» و «سلمان فارسی» داود میرباقری را نیز برعهده داشته است.
تهیه کننده سریال «سلمان فارسی» هم جلیل فتوحی نیا را یکی از چهرههای موثر در مسیر ساخت این پروژه تاریخی برشمرد و فقدان او را برای این پروژه، سخت دانست.
مجید برزگر (کارگردان)، امیر اثباتی (طراح صحنه و لباس)، علیرضا شجاع نوری (بازیگر) عوامل سریال سلمان فارسی ( که آخرین کار زندهیاد فتوحینیا بود) و جمعی از همصنفیهایش در مراسم خاکسپاری حاضر بودند.
۵۵۲۴۷
وایزر به عنوان عرضه کننده سیستم امنیتی هوشمند وسایل نقلیه در رویدادی که در هتل بینالمللی اسپیناس ، دوشنبه 28 آبانماه برگزار شد، از اولین گزارش جامع ادراک امنیت جامعه ایران در برابر سرقت وسایل نقلیه رونمایی کرد.
مدیر عامل کرمان موتور با اشاره به اختلال در تولید خودرو به دنبال قطعی مکرر برق، از برنامه جبرانی افزایش تولید در نیمه دوم سال خبر داد.
ایران خودرو در سال ۱۴۰۲، در مجموع حدود ۴۹۰ میلیون دلار واردات داشته که این رقم نسبت به سال ۱۴۰۱، حدود ۳۳ درصد افزایش یافته در حالی که تولیدات این شرکت در سال ۱۴۰۲ حدود ۲ درصد افت داشته است. این مورد برای سایپا هم صدق میکند؛ سایپا که در سال ۱۴۰۲ کمتر از یک درصد به تولیدات خود افزوده، با وارداتی به ارزش ۳۰۰ میلیون دلار، ۲۰ درصد ارز بیشتری نسبت به ۱۴۰۱ مصرف کرده است!
در سال ۱۴۰۲، حدود ۵.۴۵ میلیارد دلار ارز برای تولید ۱.۲۰ میلیون دستگاه خودروی سواری و وانت استفاده شده است؛ ارقامی که نشان میدهند هر خودروی تولیدی در ایران در این سال، به طور متوسط به حدود ۴،۹۰۰ دلار ارز نیاز داشته است.
دیدگاه بسته شده است.