حبیب اسماعیلی، تهیه کننده سینما، درمورد رکود سینما و اقدامات پیشنهادی به سازمان سینمایی به منظور خارج شدن از این شرایط بیان کرد: یکی از حرفهها و صنعتهایی که در سالهای اخیر، صدمه زیادی دیده سینما، تئاتر و موسیقی بوده و بدنبال آن، به سینما و تهیه کنندگان بیشترین آسیب وارد شده است. زیرا کار […]
حبیب اسماعیلی، تهیه کننده سینما، درمورد رکود سینما و اقدامات پیشنهادی به سازمان سینمایی به منظور خارج شدن از این شرایط بیان کرد: یکی از حرفهها و صنعتهایی که در سالهای اخیر، صدمه زیادی دیده سینما، تئاتر و موسیقی بوده و بدنبال آن، به سینما و تهیه کنندگان بیشترین آسیب وارد شده است. زیرا کار سینماگران مثل ملک، سکه و دلار نیست که بگوییم گران میشود و در مقابل، سینما به مدت دو سال، صدمه کرونا را دید و پس از آن، با همت برخی از تهیه کنندگان که پیش قدم شدند و فیلمهایشان را اکران کردند سینما توانست تا حدی جان بگیرد.
به گفته این تهیه کننده سینما، نیاز است که سینما حمایت شود و اگرچه دوستان سازمان سینمایی در این خصوص، تلاش خود را میکنند، ولی باید بستههای تشویقی و بلیتهایی برای این منظور درنظر گرفته شود و در این مقطع ارگانها هم وارد عمل شوند چراکه سینما نیازمند فیلم خوب است.
اسماعیلی ادامه داد: از سازمان سینمایی میخواهم چند فیلمی که دچار ممیزی شده اند ممیزی شان برطرف شود. چون خیلی وقتها فیلمهای خوبی داریم که با ممیزی روبرو میشوند و توقیف هستند. بنابراین، نیاز است که فیلمها در این شرایط، رفع توقیف شده و فیلمهای پر مخاطب اکران شوند.
به گفته این تهیه کننده سینما، حمایت از سینمای ایران در این موقعیت بسیار مهم است و من نمیدانم چه دشمنی با فیلمها وجود دارد؛ همه میدانند سینمای ما، در حال ورشکسته شدن است و اگر مجوز تغییر کاربری بدهند منهای چند پردیسی که جدید ساخته شده اند بقیه سینماها حاضر هستند تغییر کاربری دهند. بنابراین، ورشکسته شدن سینما را باید جدی گرفت و باید کمک کرد تا سینما از این شرایط نجات پیدا کند.
۵۵۲۴۷
وایزر به عنوان عرضه کننده سیستم امنیتی هوشمند وسایل نقلیه در رویدادی که در هتل بینالمللی اسپیناس ، دوشنبه 28 آبانماه برگزار شد، از اولین گزارش جامع ادراک امنیت جامعه ایران در برابر سرقت وسایل نقلیه رونمایی کرد.
مدیر عامل کرمان موتور با اشاره به اختلال در تولید خودرو به دنبال قطعی مکرر برق، از برنامه جبرانی افزایش تولید در نیمه دوم سال خبر داد.
ایران خودرو در سال ۱۴۰۲، در مجموع حدود ۴۹۰ میلیون دلار واردات داشته که این رقم نسبت به سال ۱۴۰۱، حدود ۳۳ درصد افزایش یافته در حالی که تولیدات این شرکت در سال ۱۴۰۲ حدود ۲ درصد افت داشته است. این مورد برای سایپا هم صدق میکند؛ سایپا که در سال ۱۴۰۲ کمتر از یک درصد به تولیدات خود افزوده، با وارداتی به ارزش ۳۰۰ میلیون دلار، ۲۰ درصد ارز بیشتری نسبت به ۱۴۰۱ مصرف کرده است!
در سال ۱۴۰۲، حدود ۵.۴۵ میلیارد دلار ارز برای تولید ۱.۲۰ میلیون دستگاه خودروی سواری و وانت استفاده شده است؛ ارقامی که نشان میدهند هر خودروی تولیدی در ایران در این سال، به طور متوسط به حدود ۴،۹۰۰ دلار ارز نیاز داشته است.
دیدگاه بسته شده است.