«باربارا والترز» مجری تلویزیونی پیشگامی که به دلیل مهارت بالا در مصاحبه به یکی از برجستهترین شخصیتهای برنامهسازی تلویزیونی تبدیل شده بود، در سن ۹۳ سالگی درگذشت. «والترز» فعالیت در تلویزیون را در سال ۱۹۶۱ به عنوان خبرنگار و نویسنده در برنامه «تودی» شبکه «ان بی سی» آغاز کرد. او سپس در سال ۱۹۷۶ میلادی […]
«باربارا والترز» مجری تلویزیونی پیشگامی که به دلیل مهارت بالا در مصاحبه به یکی از برجستهترین شخصیتهای برنامهسازی تلویزیونی تبدیل شده بود، در سن ۹۳ سالگی درگذشت.
«والترز» فعالیت در تلویزیون را در سال ۱۹۶۱ به عنوان خبرنگار و نویسنده در برنامه «تودی» شبکه «ان بی سی» آغاز کرد. او سپس در سال ۱۹۷۶ میلادی با پیوستن به «ای بی سی نیوز» به نخستین مجری زن برنامه خبری شامگاهی تبدیل شد.
«والترز» دو مجموعه تلویزیونی با نامهای «۱۰ نفر از جذابترین افراد باربارا والترز» و «برنامه ویژه باربارا والترز» را مجریگری کرد و سپس در سال ۱۹۸۴ میلادی در برنامه «۲۰/۲۰» شبکه «ان بی سی نیوز» مجری شد. او همچنین با تمامی رئیسجمهورهای ایالات متحده پس از ریچارد نیکسون و همسرانشان گفت و گو کرد.
او به مدت پنج دهه به عنوان شخصیت سرشناسی شناخته میشد که با رهبران جهان در برنامههای خبری و با سلبریتیها در برنامه گفت و گو محور «ویو» مصاحبه میکند.
برنامههای «والترز» که برخی از آنها به تهیهکنندگی خودش ساخته میشدند، اغلب امتیازات بالایی را در حوزه برنامهسازی تلویزیونی کسب میکردند. برنامه «ویو» که نخستینبار در سال ۱۹۹۷ میلادی روی آنتن رفت مسیر ساخت برنامههای گفت و گو محور آمریکایی همچون «تاک» و «چو» و نسخههای مشابهی در بریتانیا و نروژ را هموار کرد.
«والترز» برنامه «ویو» را در سال ۲۰۱۴ ترک کرد، اما تا دو سال به طور پارهوقت با «ای بی سی نیوز» همکاری داشت.
این مجری بارها برای برنامه «ویو» نامزد جایزه «امی» برنامههای ساعات معمول روز شد و در سالهای ۲۰۰۳ و ۲۰۰۹ این جایزه را دریافت کرد. او همچنین چندین بار به عنوان نامزد جایزه امی ساعات پربیننده انتخاب شد و در سال ۱۹۸۳ این جایزه را به خود اختصاص داد.
منبع: سی ان ان
۵۵۲۴۷
وایزر به عنوان عرضه کننده سیستم امنیتی هوشمند وسایل نقلیه در رویدادی که در هتل بینالمللی اسپیناس ، دوشنبه 28 آبانماه برگزار شد، از اولین گزارش جامع ادراک امنیت جامعه ایران در برابر سرقت وسایل نقلیه رونمایی کرد.
مدیر عامل کرمان موتور با اشاره به اختلال در تولید خودرو به دنبال قطعی مکرر برق، از برنامه جبرانی افزایش تولید در نیمه دوم سال خبر داد.
ایران خودرو در سال ۱۴۰۲، در مجموع حدود ۴۹۰ میلیون دلار واردات داشته که این رقم نسبت به سال ۱۴۰۱، حدود ۳۳ درصد افزایش یافته در حالی که تولیدات این شرکت در سال ۱۴۰۲ حدود ۲ درصد افت داشته است. این مورد برای سایپا هم صدق میکند؛ سایپا که در سال ۱۴۰۲ کمتر از یک درصد به تولیدات خود افزوده، با وارداتی به ارزش ۳۰۰ میلیون دلار، ۲۰ درصد ارز بیشتری نسبت به ۱۴۰۱ مصرف کرده است!
در سال ۱۴۰۲، حدود ۵.۴۵ میلیارد دلار ارز برای تولید ۱.۲۰ میلیون دستگاه خودروی سواری و وانت استفاده شده است؛ ارقامی که نشان میدهند هر خودروی تولیدی در ایران در این سال، به طور متوسط به حدود ۴،۹۰۰ دلار ارز نیاز داشته است.
دیدگاه بسته شده است.