به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیلم سینمایی «تابستانی که برف آمد» به کارگردانی نسیم فروغ و تهیهکنندگی مریم بحرالعلومی که تابستان سال جاری مقابل دوربین رفته بود، بدون لحاظ کردن هیچگونه حذف یا ممیزی پروانه نمایش گرفت و برای پخش آماده شد. این فیلم که با مضمونی اجتماعی در چالش با قانون ساخته شده، اولین تجربه […]
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیلم سینمایی «تابستانی که برف آمد» به کارگردانی نسیم فروغ و تهیهکنندگی مریم بحرالعلومی که تابستان سال جاری مقابل دوربین رفته بود، بدون لحاظ کردن هیچگونه حذف یا ممیزی پروانه نمایش گرفت و برای پخش آماده شد.
این فیلم که با مضمونی اجتماعی در چالش با قانون ساخته شده، اولین تجربه بلند نسیم فروغ به عنوان کارگردان به شمار میرود و مریم بحرالعلومی در سمت تهیهکننده و مشاور کارگردان با فیلمنامهای از فاطیما اباحمزه، او را همراهی کرده است.
کمپانی ۷th Art به مدیریت علیرضا شاهرخی پخش جهانی «تابستانی که برف آمد» را بر عهده دارد و رضا اخلاقیراد، نوشین مسعودیان، غزل شجاعی، امین ایمانی، محمد حیدری، روژان ایرجی و شیرین آقاکاشی، با معرفی: مانی پارسا، بازیگران این فیلم هستند.
عوامل سازنده «تابستانی که برف آمد» عبارتند از: کارگردان: نسیم فروغ، تهیهکننده و مشاور کارگردان: مریم بحرالعلومی، نویسنده: فاطیما اباحمزه، مدیر فیلمبرداری: مسعود امینیتیرانی، مدیر صدابرداری: علی کیانارثی، تدوینگر: سینا گنجوی، طراحی و ترکیب صدا: محمود موسوینژاد، آهنگساز: روزبه نعمتالهی، طراح چهرهپردازی: امید گلزاده، طراحان صحنهولباس: فرحناز نادری و مژگان عیوضی، تصحیح رنگ: سامان مجدوفایی و آرش کاظمزاده، برنامهریز و دستیار اول کارگردان: امید همتیفراز، منشی صحنه: منا علامهامیری، عکاس: علی یعقوبی، فیلم پشت صحنه: مریم ورزی، طراح تیتراژ: امیررضا آقابابایی، مشاور رسانهای: مریم قربانینیا، مدیر تدارکات: بهمن صدیق، حامی مالی: شرکت وندیک، مجری طرح و تولید: گروه فیلمسازی بحرفیلم.
۵۷۲۴۵
وایزر به عنوان عرضه کننده سیستم امنیتی هوشمند وسایل نقلیه در رویدادی که در هتل بینالمللی اسپیناس ، دوشنبه 28 آبانماه برگزار شد، از اولین گزارش جامع ادراک امنیت جامعه ایران در برابر سرقت وسایل نقلیه رونمایی کرد.
مدیر عامل کرمان موتور با اشاره به اختلال در تولید خودرو به دنبال قطعی مکرر برق، از برنامه جبرانی افزایش تولید در نیمه دوم سال خبر داد.
ایران خودرو در سال ۱۴۰۲، در مجموع حدود ۴۹۰ میلیون دلار واردات داشته که این رقم نسبت به سال ۱۴۰۱، حدود ۳۳ درصد افزایش یافته در حالی که تولیدات این شرکت در سال ۱۴۰۲ حدود ۲ درصد افت داشته است. این مورد برای سایپا هم صدق میکند؛ سایپا که در سال ۱۴۰۲ کمتر از یک درصد به تولیدات خود افزوده، با وارداتی به ارزش ۳۰۰ میلیون دلار، ۲۰ درصد ارز بیشتری نسبت به ۱۴۰۱ مصرف کرده است!
در سال ۱۴۰۲، حدود ۵.۴۵ میلیارد دلار ارز برای تولید ۱.۲۰ میلیون دستگاه خودروی سواری و وانت استفاده شده است؛ ارقامی که نشان میدهند هر خودروی تولیدی در ایران در این سال، به طور متوسط به حدود ۴،۹۰۰ دلار ارز نیاز داشته است.
دیدگاه بسته شده است.