با لغو ممنوعیت اعلام نشده فیلمهای مارول در چین، تاریخ اکران «پلنگ سیاه: واکاندا برای همیشه» و «مرد مورچهای و زنبور: شیدایی کوانتومی» تعیین شد. گفته شده دومین فیلم «پلنگ سیاه» که نوامبر پیش اکران جهانی شد ۷ فوریه در چین روی پردهها میرود و کمی بعد، از ۱۷ فوریه نیز اکران «مرد مورچهای و […]
با لغو ممنوعیت اعلام نشده فیلمهای مارول در چین، تاریخ اکران «پلنگ سیاه: واکاندا برای همیشه» و «مرد مورچهای و زنبور: شیدایی کوانتومی» تعیین شد.
گفته شده دومین فیلم «پلنگ سیاه» که نوامبر پیش اکران جهانی شد ۷ فوریه در چین روی پردهها میرود و کمی بعد، از ۱۷ فوریه نیز اکران «مرد مورچهای و زنبور: شیدای کوانتومی» شروع میشود. این همان روزی است که فیلم جدید مجموعه «مرد مورچهای» که دنباله «مرد مورچهای» (۲۰۱۵) و «مرد مورچهای و زنبور» (۲۰۱۸) و سی و یکمین فیلم در دنیای سینمایی مارول است، در آمریکا و بریتانیا نیز اکرانش را شروع میکند.
آخرین فیلمی که از مارول در چین روی پردههای سینماها رفت «انتقامجویان: پایان بازی» در سال ۲۰۱۹ بود که فروش خیرهکننده ۶۳۲ میلیون دلاری را رقم زد. «مرد عنکبوتی: دور از خانه» نیز همان سال ۱۸۹ میلیون دلار در چین فروخت.
پیش از این فیلمهای مارول در چین محبوب بودند و فیلم اول «پلنگ سیاه» ۱۰۵ میلیون دلار و «مرد مورچهای و زنبور» ۱۲۱ میلیون دلار فروخته بودند.
از شروع کرونا فیلمهای هالیوودی که توانستند به سینماهای چین راه یابند کمتر از همیشه شده و اکران فیلمهای دیزنی نیز پس از مدتها در اواخر سال ۲۰۲۲ با «آواتار: راه آب» جیمز کامرون دوباره توانستند در چین مجوز اکران بگیرند که تاکنون حدود ۲۲۰ میلیون دلار نیز فروش کرده است.
دلیلی برای این کاهش تاکنون اعلام نشده اما افزایش تنشها با آمریکا و برگزاری رویدادهایی چون صدمین سال تاسیس حزب کمونیست چین و برگزاری بیستمین کنگره ملی در سالهای ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ احتمالا باید در این زمینه موثر باشند.
۵۷۲۴۵
وایزر به عنوان عرضه کننده سیستم امنیتی هوشمند وسایل نقلیه در رویدادی که در هتل بینالمللی اسپیناس ، دوشنبه 28 آبانماه برگزار شد، از اولین گزارش جامع ادراک امنیت جامعه ایران در برابر سرقت وسایل نقلیه رونمایی کرد.
مدیر عامل کرمان موتور با اشاره به اختلال در تولید خودرو به دنبال قطعی مکرر برق، از برنامه جبرانی افزایش تولید در نیمه دوم سال خبر داد.
ایران خودرو در سال ۱۴۰۲، در مجموع حدود ۴۹۰ میلیون دلار واردات داشته که این رقم نسبت به سال ۱۴۰۱، حدود ۳۳ درصد افزایش یافته در حالی که تولیدات این شرکت در سال ۱۴۰۲ حدود ۲ درصد افت داشته است. این مورد برای سایپا هم صدق میکند؛ سایپا که در سال ۱۴۰۲ کمتر از یک درصد به تولیدات خود افزوده، با وارداتی به ارزش ۳۰۰ میلیون دلار، ۲۰ درصد ارز بیشتری نسبت به ۱۴۰۱ مصرف کرده است!
در سال ۱۴۰۲، حدود ۵.۴۵ میلیارد دلار ارز برای تولید ۱.۲۰ میلیون دستگاه خودروی سواری و وانت استفاده شده است؛ ارقامی که نشان میدهند هر خودروی تولیدی در ایران در این سال، به طور متوسط به حدود ۴،۹۰۰ دلار ارز نیاز داشته است.
دیدگاه بسته شده است.