به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برنامه «هفت» در فصل جدید خود به تهیهکنندگی محمد تنکابنی و با اجرای بهروز افخمی روی آنتن شبکه نمایش سیما خواهد رفت. بهروز افخمی که برای دومین بار به عنوان مجری «هفت» انتخاب میشود، پیشتر هم از مهر ۹۴ تا خرداد ماه ۹۵ به عنوان مجری فصل سوم این برنامه مقابل […]
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برنامه «هفت» در فصل جدید خود به تهیهکنندگی محمد تنکابنی و با اجرای بهروز افخمی روی آنتن شبکه نمایش سیما خواهد رفت.
بهروز افخمی که برای دومین بار به عنوان مجری «هفت» انتخاب میشود، پیشتر هم از مهر ۹۴ تا خرداد ماه ۹۵ به عنوان مجری فصل سوم این برنامه مقابل دوربین رفته بود.
برنامه «هفت» در فصل سوم با اجرای علیرضا افخمی دستخوش تغییرات اساسی شد و با نگاهی متفاوت از اجرای محافظهکارانه محمد گبرلو روی آنتن رفت. این برنامه همچنین در آن دوره از ساختار برنامهای زنده بیرون آمد.
در دوره اجرای «هفت» توسط بهروز افخمی، مسعود فراستی هم با این برنامه همکاری میکرد.
۵۷۲۴۵
وایزر به عنوان عرضه کننده سیستم امنیتی هوشمند وسایل نقلیه در رویدادی که در هتل بینالمللی اسپیناس ، دوشنبه 28 آبانماه برگزار شد، از اولین گزارش جامع ادراک امنیت جامعه ایران در برابر سرقت وسایل نقلیه رونمایی کرد.
مدیر عامل کرمان موتور با اشاره به اختلال در تولید خودرو به دنبال قطعی مکرر برق، از برنامه جبرانی افزایش تولید در نیمه دوم سال خبر داد.
ایران خودرو در سال ۱۴۰۲، در مجموع حدود ۴۹۰ میلیون دلار واردات داشته که این رقم نسبت به سال ۱۴۰۱، حدود ۳۳ درصد افزایش یافته در حالی که تولیدات این شرکت در سال ۱۴۰۲ حدود ۲ درصد افت داشته است. این مورد برای سایپا هم صدق میکند؛ سایپا که در سال ۱۴۰۲ کمتر از یک درصد به تولیدات خود افزوده، با وارداتی به ارزش ۳۰۰ میلیون دلار، ۲۰ درصد ارز بیشتری نسبت به ۱۴۰۱ مصرف کرده است!
در سال ۱۴۰۲، حدود ۵.۴۵ میلیارد دلار ارز برای تولید ۱.۲۰ میلیون دستگاه خودروی سواری و وانت استفاده شده است؛ ارقامی که نشان میدهند هر خودروی تولیدی در ایران در این سال، به طور متوسط به حدود ۴،۹۰۰ دلار ارز نیاز داشته است.
دیدگاه بسته شده است.