محمدرضا منصوری با تاکید بر اینکه شروع تولید «سقوط» ابتدای سال ۱۴۰۱ بوده است، اظهار کرد: هیچ وقت تصور نمیکردم که برای چنین سریالی با این حجم از مشکلات در ساترا مواجه شویم. وی در خصوص تعامل با «ساترا» در خصوص «سقوط» گفت: باتوجه به پیشزمینهای که از ارتباط ساترا با پلتفرمها داشتیم شاید برای […]
محمدرضا منصوری با تاکید بر اینکه شروع تولید «سقوط» ابتدای سال ۱۴۰۱ بوده است، اظهار کرد: هیچ وقت تصور نمیکردم که برای چنین سریالی با این حجم از مشکلات در ساترا مواجه شویم.
وی در خصوص تعامل با «ساترا» در خصوص «سقوط» گفت: باتوجه به پیشزمینهای که از ارتباط ساترا با پلتفرمها داشتیم شاید برای نخستین بار تمام قسمتهای سریال را برای ساترا ارسال کردیم تا بدون ایجاد حواشی و بهانهجویی احتمالی، نهاد تنظیم کننده حالا قانونی یا عرفی آن را ببینند و اظهارنظر کنند.
او با اشاره به پیگیریهای صورت گرفته در این زمینه افزود: بعد از ارسال تمام قسمتها، بارها به صورت تلفنی و مکتوب و حتی حضوری پیگیری کردیم، حتی جلسهای برگزار شد و با دوستان صحبت کردیم، نگرانیهایشان را مطرح کردند و ما هم توضیحات لازم را ارائه دادیم و در نهایت گفتیم که میخواهیم تعامل داشته باشیم تا سریال با لحاظ کردن دغدغهها پخش شود. فضای گفتگوها کمی جلو رفت و در جلسات خصوصی از این تعامل و محتوا اظهار خرسندی کردند.
این تهیهکننده با تأکید بر عدم همراهی ساترا و نبود ارتباط شفاف در قبال پیگیریها اضافه کرد: میتوانم در یک کلام بگویم که تا همین لحظه یک نفر یک خط اصلاحات به من تهیهکننده نداده است؛ حتی تا زمان پخش قسمت اول، پیگیر دوستان در ساترا بودم و پاسخی نگرفتم. در این بین با یکی از دوستان در شورای پروانه نمایش هم تماس گرفتم و ایشان هم به من قول داد که پیگیری میکند اما گویا پیگیریشان نتیجه نداد.
او افزود: غیر از من، تیم سازنده سریال هم پیگیر بودند و تماس، پیام و فایلهای صوتی اعضای تیم هم موجود است. با این حال کسی جواب این تماسها را نمیداد و آنقدر دنبال آن رفتیم که در نهایت، پیگیریهایمان به نامه ساترا که خیلی کلی بود منجر شد؛ نامهای که در آن تنها اعلام کرده بودند: به دلیل ملاحظات محتوی امکان انتشار وجود ندارد.
وی در عین حال خاطرنشان کرد: مگر میشود شما یک سریال با این مضمون بسازید و بعد بگویند با پخش آن موافقت نمیشود، آن هم بدون آنکه حتی یک کلمه اصلاحات بدهند!
تهیهکننده سریال «سقوط» تاکید کرد: تصور من این است که ارادهای برای انجام تعامل وجود نداشته و ندارد تا بخواهند در ارتباط با محتوای سقوط جلسه بگذارند.
وی افزود: تعامل در جریان تولیدات هنری میتوانست اینگونه باشد که وقتی کار را دیدند تهیهکننده، کارگردان و نماینده پلتفرم را بخواهند و اگر نگرانی و نکاتی دارند آن را مطرح کنند و در فضایی خارج از فضای رسانه و جلساتی فنی میتوانستیم با هم گفتوگو کنیم تا به نقطه هدف مطلوبی برسیم. اما دوستان اصلاً چنین نیتی نداشتند و اگر قصدشان بر تعامل بود این فرایند طی نمیشد، متأسفانه من به عنوان تهیهکننده این پروژه، اثری از آن ندیدم.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
وایزر به عنوان عرضه کننده سیستم امنیتی هوشمند وسایل نقلیه در رویدادی که در هتل بینالمللی اسپیناس ، دوشنبه 28 آبانماه برگزار شد، از اولین گزارش جامع ادراک امنیت جامعه ایران در برابر سرقت وسایل نقلیه رونمایی کرد.
مدیر عامل کرمان موتور با اشاره به اختلال در تولید خودرو به دنبال قطعی مکرر برق، از برنامه جبرانی افزایش تولید در نیمه دوم سال خبر داد.
ایران خودرو در سال ۱۴۰۲، در مجموع حدود ۴۹۰ میلیون دلار واردات داشته که این رقم نسبت به سال ۱۴۰۱، حدود ۳۳ درصد افزایش یافته در حالی که تولیدات این شرکت در سال ۱۴۰۲ حدود ۲ درصد افت داشته است. این مورد برای سایپا هم صدق میکند؛ سایپا که در سال ۱۴۰۲ کمتر از یک درصد به تولیدات خود افزوده، با وارداتی به ارزش ۳۰۰ میلیون دلار، ۲۰ درصد ارز بیشتری نسبت به ۱۴۰۱ مصرف کرده است!
در سال ۱۴۰۲، حدود ۵.۴۵ میلیارد دلار ارز برای تولید ۱.۲۰ میلیون دستگاه خودروی سواری و وانت استفاده شده است؛ ارقامی که نشان میدهند هر خودروی تولیدی در ایران در این سال، به طور متوسط به حدود ۴،۹۰۰ دلار ارز نیاز داشته است.
دیدگاه بسته شده است.