منصور احمدی در حاشیه اکران فیلم «غریب» که شامگاه یکشنبه، ۲۳ بهمن در سالن سینمای استقلال خرمآباد برگزار شد، فیلم «غریب» را فیلمی بسیار ارزشمند و تأثیرگذار دانست. وی گفت: این فیلم بهخوبی توانست گوشههایی از زندگی سراسر افتخار شهید بروجردی را به نمایش بگذارد. این مسئول با بیان اینکه شهید بروجردی مایه افتخار لرستان […]
منصور احمدی در حاشیه اکران فیلم «غریب» که شامگاه یکشنبه، ۲۳ بهمن در سالن سینمای استقلال خرمآباد برگزار شد، فیلم «غریب» را فیلمی بسیار ارزشمند و تأثیرگذار دانست.
وی گفت: این فیلم بهخوبی توانست گوشههایی از زندگی سراسر افتخار شهید بروجردی را به نمایش بگذارد.
این مسئول با بیان اینکه شهید بروجردی مایه افتخار لرستان است، افزود: در این فیلم مخاطبان با بخشی از روحیات مثالزدنی این شهید بزرگوار آشنا میشوند.
احمدی یادآور شد: جدا از صحنهها و جلوههای ویژه خوبی که «غریب» دارد تکیه بر اخلاق کریمانه شهید بروجردی در فیلم قابل تحسین است، امیدوارم مردم لرستان و بروجردیپرور همچون گذشته به سرداران خود افتخار کنند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان استقبال مخاطبان از چهلویکمین جشنواره فیلم فجر را بسیار خوب و کمنظیر دانست و افزود: اکران فیلم «غریب» در بروجرد زادگاه شهید بروجردی با استقبال کمنظیر مخاطبان روبرو شد، همچنین فیلم کاپیتان به کارگردانی فیلمساز لرستانی محمد حمزهای نیز با استقبال خوبی در این دوره از جشنواره در لرستان روبرو بوده است.
احمدی افزود: با توجه به استقبال مخاطبان روز بیستوپنجم بهمنماه نیز بهصورت ویژه در سه سانس فیلم سینمایی «غریب» با موضوع زندگی شهید بروجردی در استان اکران خواهد شد و امیدوارم اجرای برنامههای فرهنگی ـ هنری در رشد و ارتقای فرهنگ و هنر لرستان مفید واقع شود.
۵۷۲۴۷
وایزر به عنوان عرضه کننده سیستم امنیتی هوشمند وسایل نقلیه در رویدادی که در هتل بینالمللی اسپیناس ، دوشنبه 28 آبانماه برگزار شد، از اولین گزارش جامع ادراک امنیت جامعه ایران در برابر سرقت وسایل نقلیه رونمایی کرد.
مدیر عامل کرمان موتور با اشاره به اختلال در تولید خودرو به دنبال قطعی مکرر برق، از برنامه جبرانی افزایش تولید در نیمه دوم سال خبر داد.
ایران خودرو در سال ۱۴۰۲، در مجموع حدود ۴۹۰ میلیون دلار واردات داشته که این رقم نسبت به سال ۱۴۰۱، حدود ۳۳ درصد افزایش یافته در حالی که تولیدات این شرکت در سال ۱۴۰۲ حدود ۲ درصد افت داشته است. این مورد برای سایپا هم صدق میکند؛ سایپا که در سال ۱۴۰۲ کمتر از یک درصد به تولیدات خود افزوده، با وارداتی به ارزش ۳۰۰ میلیون دلار، ۲۰ درصد ارز بیشتری نسبت به ۱۴۰۱ مصرف کرده است!
در سال ۱۴۰۲، حدود ۵.۴۵ میلیارد دلار ارز برای تولید ۱.۲۰ میلیون دستگاه خودروی سواری و وانت استفاده شده است؛ ارقامی که نشان میدهند هر خودروی تولیدی در ایران در این سال، به طور متوسط به حدود ۴،۹۰۰ دلار ارز نیاز داشته است.
دیدگاه بسته شده است.