انیمیشن استاپ موشن «پینوکیوی گیرمو دل تورو» در جوایز سالانه انیمشن آنی علاوه بر جایزه بهترین انیمیشن، جوایز بهترین کارگردانی (گیرمو دلتورو و مارک گوستافسون)، شخصیت انیمیشن، موسیقی و طراحی تولید را به خود اختصاص داد. این انیمیشن بر اساس طرح «گریس گریملی» از نسخه ۲۰۰۲ رمان ایتالیایی ماجراهای پینوکیو اثر «کارلو کلودی» در سال […]
انیمیشن استاپ موشن «پینوکیوی گیرمو دل تورو» در جوایز سالانه انیمشن آنی علاوه بر جایزه بهترین انیمیشن، جوایز بهترین کارگردانی (گیرمو دلتورو و مارک گوستافسون)، شخصیت انیمیشن، موسیقی و طراحی تولید را به خود اختصاص داد.
این انیمیشن بر اساس طرح «گریس گریملی» از نسخه ۲۰۰۲ رمان ایتالیایی ماجراهای پینوکیو اثر «کارلو کلودی» در سال ۱۸۸۳ ساخته شده است. صداپیشگان این فیلم شامل «ایوان مکگرگور»، «دیوید بردلی»، «گریگوری من»، «بورن گورمن»، «جان تورتورو»، «ران پرلمن»، «فین ولفهارد»، «کیت بلانشت»، «تیم بلیک نلسون»، «کریستف والتس» و «تیلدا سوینتون» میشوند.
«پینوکیوی گیرمو دل تورو» در جوایز اسکار نیز یکی از ۵ نامزدهای نهایی دریافت جایزه در شاخه بهترین انیمیشن بلند است.
در سایر بخشهای پنجاهمین دوره جوایز سالانه انیمیشن آنی، «مارسل صدف کفش به پا» نیز سه جایزه از جمله بهترین انیمیشن مستقل، صداپیشگی انیمیشن و نویسندگی را کسب کرد.
«پینوکیو گیلرمو دل تورو»، «مارسل صدف کفش به پا»، «گربه چکمه پوش: آخرین آرزو»، «جانور دریا» و «قرمز شدن» همگی برای کسب جایزه اسکار بهترین انیمیشن رقابت میکنند و ساخته «دلتورو» با کسب جایزه اصلی جوایز آنی، گام مهمی به سوی کسب اسکار برداشت.
سال گذشته «میچلها در برابر ماشینها» با کسب جایزه اصلی، جوایز آنی را به خود اختصاص داد اما در نهایت جایزه اسکار به «انکانتو» رسید.
منبع: هالیوود ریپورتر
۵۷۲۷۴۷
وایزر به عنوان عرضه کننده سیستم امنیتی هوشمند وسایل نقلیه در رویدادی که در هتل بینالمللی اسپیناس ، دوشنبه 28 آبانماه برگزار شد، از اولین گزارش جامع ادراک امنیت جامعه ایران در برابر سرقت وسایل نقلیه رونمایی کرد.
مدیر عامل کرمان موتور با اشاره به اختلال در تولید خودرو به دنبال قطعی مکرر برق، از برنامه جبرانی افزایش تولید در نیمه دوم سال خبر داد.
ایران خودرو در سال ۱۴۰۲، در مجموع حدود ۴۹۰ میلیون دلار واردات داشته که این رقم نسبت به سال ۱۴۰۱، حدود ۳۳ درصد افزایش یافته در حالی که تولیدات این شرکت در سال ۱۴۰۲ حدود ۲ درصد افت داشته است. این مورد برای سایپا هم صدق میکند؛ سایپا که در سال ۱۴۰۲ کمتر از یک درصد به تولیدات خود افزوده، با وارداتی به ارزش ۳۰۰ میلیون دلار، ۲۰ درصد ارز بیشتری نسبت به ۱۴۰۱ مصرف کرده است!
در سال ۱۴۰۲، حدود ۵.۴۵ میلیارد دلار ارز برای تولید ۱.۲۰ میلیون دستگاه خودروی سواری و وانت استفاده شده است؛ ارقامی که نشان میدهند هر خودروی تولیدی در ایران در این سال، به طور متوسط به حدود ۴،۹۰۰ دلار ارز نیاز داشته است.
دیدگاه بسته شده است.