از مشاور رسانهای «چرخ و بیابان»، مراحل تدوین این فیلم کوتاه داستانی آغاز شد. رضا ثابتپور که پیش از این فیلمهای «قرار ملاقات»، «کلاهی برای زندگی»، «قلاب» و «شب می گذرد» را ساخته، نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی فیلم کوتاه «چرخ و بیابان» را برعهده داشته است. همچنین این اثر که داستان آن در جادهای […]
از مشاور رسانهای «چرخ و بیابان»، مراحل تدوین این فیلم کوتاه داستانی آغاز شد.
رضا ثابتپور که پیش از این فیلمهای «قرار ملاقات»، «کلاهی برای زندگی»، «قلاب» و «شب می گذرد» را ساخته، نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی فیلم کوتاه «چرخ و بیابان» را برعهده داشته است.
همچنین این اثر که داستان آن در جادهای متروکه در دل یک بیابان میگذرد، ماجرای بنزین فروشی را روایت میکند که برای کمک به یک مرد زخمی و بردن آب برای او، به دکه بنزین فروشی خود برمیگردد اما وقتی میفهمد که آن مرد سارق است، بازی تغییر می کند…
علیرضا مهران، کامبیز امینی، سید سعید طاهری و کیوان نقره کار بازیگرانی هستند که در فیلم «چرخ و بیابان» به ایفای نقش پرداختهاند.
سایر عوامل این اثر عبارتند از: مدیر فیلمبرداری: علی حیدری، مدیرصدابرداری: امین جعفری، دستیار کارگردان و برنامه ریز: محسن حیدرلکی، منشی صحنه: یاسمن بخشی، صداگذار: محمدمهدی سلمانی، تدوین: سودابه سعیدنیا، مدیر تولید: محمدعلی میرهاشمی، طراح صحنه: پویان باغنده، طراح لباس: ملینا باغنده، گریم: فاطمه حسین خانی، عکاس: امیرحسین حسینی، طراح پوستر:علی ثابت پور، دستیاران فیلمبردار: سعید فرهنگ مهر، مسعود پورشکیب، مسعود عبدی، متصدی دوربین: امیر محسن عظیمی، دستیار صدابردار: امید کریم، اصلاح رنگ: مجتبی رمضانی، دستیار لباس: حریر حقیقی، دستیاران تولید: علی سلیمانی، رضا عظیمی، مرتضی پاشایی، عرفان محمدی و محمد علیزاده، مشاور رسانهای: رکسانا قهقرایی.
۲۵۹۲۴۷
وایزر به عنوان عرضه کننده سیستم امنیتی هوشمند وسایل نقلیه در رویدادی که در هتل بینالمللی اسپیناس ، دوشنبه 28 آبانماه برگزار شد، از اولین گزارش جامع ادراک امنیت جامعه ایران در برابر سرقت وسایل نقلیه رونمایی کرد.
مدیر عامل کرمان موتور با اشاره به اختلال در تولید خودرو به دنبال قطعی مکرر برق، از برنامه جبرانی افزایش تولید در نیمه دوم سال خبر داد.
ایران خودرو در سال ۱۴۰۲، در مجموع حدود ۴۹۰ میلیون دلار واردات داشته که این رقم نسبت به سال ۱۴۰۱، حدود ۳۳ درصد افزایش یافته در حالی که تولیدات این شرکت در سال ۱۴۰۲ حدود ۲ درصد افت داشته است. این مورد برای سایپا هم صدق میکند؛ سایپا که در سال ۱۴۰۲ کمتر از یک درصد به تولیدات خود افزوده، با وارداتی به ارزش ۳۰۰ میلیون دلار، ۲۰ درصد ارز بیشتری نسبت به ۱۴۰۱ مصرف کرده است!
در سال ۱۴۰۲، حدود ۵.۴۵ میلیارد دلار ارز برای تولید ۱.۲۰ میلیون دستگاه خودروی سواری و وانت استفاده شده است؛ ارقامی که نشان میدهند هر خودروی تولیدی در ایران در این سال، به طور متوسط به حدود ۴،۹۰۰ دلار ارز نیاز داشته است.
دیدگاه بسته شده است.