به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اکران آنلاین مستند «هیچکس منتظرت نیست»، محصول مرکز مستند سوره، به تهیهکنندگی و کارگردانی محسن اسلامزاده در سایت هاشور آغاز شد و به مدت یک ماه ادامه دارد. این اثر اجتماعی مدتی پیش توسط دفتر پخش «رویش» موسسه بهمنسبز در سینماهای منتخب سراسر کشور اکران شد و توانست نظرات نخبگان، جامعهشناسان، […]
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اکران آنلاین مستند «هیچکس منتظرت نیست»، محصول مرکز مستند سوره، به تهیهکنندگی و کارگردانی محسن اسلامزاده در سایت هاشور آغاز شد و به مدت یک ماه ادامه دارد.
این اثر اجتماعی مدتی پیش توسط دفتر پخش «رویش» موسسه بهمنسبز در سینماهای منتخب سراسر کشور اکران شد و توانست نظرات نخبگان، جامعهشناسان، منتقدان و فعالان اجتماعی و حوزه زنان را به خود جلب کند.
«هیچکس منتظرت نیست» که روایتی از یک مرکز نگهداری زنان کارتنخواب در منطقه شوش تهران است، باتوجه به موضوع مورد بحث آن در کمپهای ترک اعتیاد و زندان نمایش داده و با استقبال مددجویان مواجه شد.
مستند اجتماعی «هیچکس منتظرت نیست» علاوه بر پرداختن به مصائب زنان آسیبدیده، چالشهای حاشیهنشینی و خیابان زیستی را در نسبت با سوژه اصلی خود تعریف میکند.
در خلاصه داستان این اثر آمده است: «سپیده علیزاده چند سالی است که مسئول مرکز نگهداری زنان کارتنخواب در میدان شوش تهران است. زنانی که به این مرکز مراجعه میکنند اکثرا دچار آسیبهای اجتماعی، از قبیل اعتیاد و روسپیگری شدهاند و خانواده آنها را طرد کرده است؛ مونا یکی از همین زنهاست که پس از آشنایی با سپیده علیزاده و ترک اعتیاد، معاون او در مرکز نگهداری زنان میشود. حال، اما مونا دچار چالش شده است…»
این مستند سینمایی موفق به کسب جایزه ویژه بهترین فیلم مستند از نگاه داوران ناجی هنر در بخش ملی جشنواره «سینماحقیقت» شد و همچنین در اولین حضور بینالمللی خود در بخش مسابقه مستندهای بلند هجدهمین دوره جشنواره «سینمای مسلمان کازان» به نمایش درآمد.
۲۵۹۲۴۷
وایزر به عنوان عرضه کننده سیستم امنیتی هوشمند وسایل نقلیه در رویدادی که در هتل بینالمللی اسپیناس ، دوشنبه 28 آبانماه برگزار شد، از اولین گزارش جامع ادراک امنیت جامعه ایران در برابر سرقت وسایل نقلیه رونمایی کرد.
مدیر عامل کرمان موتور با اشاره به اختلال در تولید خودرو به دنبال قطعی مکرر برق، از برنامه جبرانی افزایش تولید در نیمه دوم سال خبر داد.
ایران خودرو در سال ۱۴۰۲، در مجموع حدود ۴۹۰ میلیون دلار واردات داشته که این رقم نسبت به سال ۱۴۰۱، حدود ۳۳ درصد افزایش یافته در حالی که تولیدات این شرکت در سال ۱۴۰۲ حدود ۲ درصد افت داشته است. این مورد برای سایپا هم صدق میکند؛ سایپا که در سال ۱۴۰۲ کمتر از یک درصد به تولیدات خود افزوده، با وارداتی به ارزش ۳۰۰ میلیون دلار، ۲۰ درصد ارز بیشتری نسبت به ۱۴۰۱ مصرف کرده است!
در سال ۱۴۰۲، حدود ۵.۴۵ میلیارد دلار ارز برای تولید ۱.۲۰ میلیون دستگاه خودروی سواری و وانت استفاده شده است؛ ارقامی که نشان میدهند هر خودروی تولیدی در ایران در این سال، به طور متوسط به حدود ۴،۹۰۰ دلار ارز نیاز داشته است.
دیدگاه بسته شده است.