الهه نوبخت که ماه گذشته برای سومین بار در جشنواره بینالمللی فیلم «برلین» Berlinale با تهیهکنندگی فیلم مستند سینمایی «دروازه رؤیاها» DREAMS’ GATE در بخش مسابقه نسلها Generations حضور داشت؛ پیش از این، داور جشنوارههای جهانی از جمله؛ جشنواره بینالمللی فیلم «فیفوگ» Fifog در سوئیس، جشنواره بینالمللی فیلم «مذاهب امروز» Religion Today در ایتالیا و […]
الهه نوبخت که ماه گذشته برای سومین بار در جشنواره بینالمللی فیلم «برلین» Berlinale با تهیهکنندگی فیلم مستند سینمایی «دروازه رؤیاها» DREAMS’ GATE در بخش مسابقه نسلها Generations حضور داشت؛ پیش از این، داور جشنوارههای جهانی از جمله؛ جشنواره بینالمللی فیلم «فیفوگ» Fifog در سوئیس، جشنواره بینالمللی فیلم «مذاهب امروز» Religion Today در ایتالیا و جشنواره بینالمللی فیلم «منا» MENA در هلند نیز بوده است.
فیلم بلند مستند «دروازه رؤیاها» به کارگردانی نگین احمدی و به تهیهکنندگی الهه نوبخت، در دومین اکران بینالمللی خود در بخش مسابقه مستند بلند در ششمین دوره جشنواره بینالمللی فیلم زنان بیروت Beirut نیز حضور دارد.
«دروازه رؤیاها» در ادامه حضورهای جهانی خود در سومین حضور بینالمللی خود، در نوزدهمین دوره جشنواره بینالمللی فیلم کاسموراما Kosmorama در شهر تورندهایم درکشور نروژ روی پرده میرود.
ششمین دوره جشنواره بینالمللی فیلم زنان بیروت» با مدیریت سام لهود Sam Lahoud رئیس انجمن فیلم بیروت و با آثاری از کارگردانان کشورهای مختلف در چندین بخش از جمله؛ بخش مسابقه فیلمهای بلند داستانی، بخش مسابقه مستند بلند، بخش مسابقه فیلمهای کوتاه مستند و انیمیشن، بخش مسابقه فیلمهای کوتاه حرکات موزون و همچنین نشستهای تخصصی از روزهای ۱۴ تا ۲۰ اسفند ماه جاری (۵ تا ۱۱ مارس ۲۰۲۳) در شهر بیروت در لبنان برگزار میشود.
۲۵۹۲۴۷
وایزر به عنوان عرضه کننده سیستم امنیتی هوشمند وسایل نقلیه در رویدادی که در هتل بینالمللی اسپیناس ، دوشنبه 28 آبانماه برگزار شد، از اولین گزارش جامع ادراک امنیت جامعه ایران در برابر سرقت وسایل نقلیه رونمایی کرد.
مدیر عامل کرمان موتور با اشاره به اختلال در تولید خودرو به دنبال قطعی مکرر برق، از برنامه جبرانی افزایش تولید در نیمه دوم سال خبر داد.
ایران خودرو در سال ۱۴۰۲، در مجموع حدود ۴۹۰ میلیون دلار واردات داشته که این رقم نسبت به سال ۱۴۰۱، حدود ۳۳ درصد افزایش یافته در حالی که تولیدات این شرکت در سال ۱۴۰۲ حدود ۲ درصد افت داشته است. این مورد برای سایپا هم صدق میکند؛ سایپا که در سال ۱۴۰۲ کمتر از یک درصد به تولیدات خود افزوده، با وارداتی به ارزش ۳۰۰ میلیون دلار، ۲۰ درصد ارز بیشتری نسبت به ۱۴۰۱ مصرف کرده است!
در سال ۱۴۰۲، حدود ۵.۴۵ میلیارد دلار ارز برای تولید ۱.۲۰ میلیون دستگاه خودروی سواری و وانت استفاده شده است؛ ارقامی که نشان میدهند هر خودروی تولیدی در ایران در این سال، به طور متوسط به حدود ۴،۹۰۰ دلار ارز نیاز داشته است.
دیدگاه بسته شده است.