محمدحسین لطیفی کارگردان سینما و تلویزیون این روزها فیلم «غریب» را روی پرده سینماها دارد. در کارنامه او آثاری همچون «روز سوم» دیده میشود و علاقه او که بارها درباره ساخت آثاری درباره دفاعمقدس صحبت کرده است. او در برنامه تلویزیونی این بار از ساخت سریالی درباره خرمشهر خبر میدهد. لطیفی درباره اینکه آیا قرار […]
محمدحسین لطیفی کارگردان سینما و تلویزیون این روزها فیلم «غریب» را روی پرده سینماها دارد. در کارنامه او آثاری همچون «روز سوم» دیده میشود و علاقه او که بارها درباره ساخت آثاری درباره دفاعمقدس صحبت کرده است.
او در برنامه تلویزیونی این بار از ساخت سریالی درباره خرمشهر خبر میدهد. لطیفی درباره اینکه آیا قرار است دوباره فیلم بیوگرافی بسازد،میگوید:بعید است، شخصیتی را ملاک قرار دهم و کار بیوگرافی ساخته شود. اما در حیطه دفاع مقدس کار خواهم کرد. بالغ بر ۱۶ سال است که در حیطه دفاع مقدس تلاش میکنم و ماه گذشته نیز تلاش من در ارتباط با ساخته شدن یک سریال ۴۰ قسمتی درباره خرمشهر بوده است.
کارگردان سریال «صاحبدلان» درباره جزئیات ساخت این مجموعه تلویزیونی تأکید کرد: ۶ قسمت اول این سریال قبل از جنگ است و ۳۴ روز، یعنی ۳۴ قسمت از روزهای مقاومت مردم خرمشهر، هر کدام یک قسمت است. این ۴۰ قسمت جزو آرزوهای من بوده که غربت مردم ایران و مردم خرمشهر را در روزهای آغازین جنگ به تصویر بکشم.
دوئل احمدرضا درویش نگاهی به این مقطع دوران دفاعمقدس دارد و حتی «اتوبوس شب» و خیلی از آثار دیگر سینما و تلویزیون به سراغِ این موضوع رفتند.
باید دید این پروژه جدید محمدحسین لطیفی قرار است چه زمانی آماده تولید شود؟
کارگردانی که «سنجرخان» را هم در مرحله پستولید دارد و مخاطب میتواند منتظرِ آن مجموعه تلویزیونی که به قهرمانی در کردستان میپردازد، نیز باشد.
۲۳۲۳
وایزر به عنوان عرضه کننده سیستم امنیتی هوشمند وسایل نقلیه در رویدادی که در هتل بینالمللی اسپیناس ، دوشنبه 28 آبانماه برگزار شد، از اولین گزارش جامع ادراک امنیت جامعه ایران در برابر سرقت وسایل نقلیه رونمایی کرد.
مدیر عامل کرمان موتور با اشاره به اختلال در تولید خودرو به دنبال قطعی مکرر برق، از برنامه جبرانی افزایش تولید در نیمه دوم سال خبر داد.
ایران خودرو در سال ۱۴۰۲، در مجموع حدود ۴۹۰ میلیون دلار واردات داشته که این رقم نسبت به سال ۱۴۰۱، حدود ۳۳ درصد افزایش یافته در حالی که تولیدات این شرکت در سال ۱۴۰۲ حدود ۲ درصد افت داشته است. این مورد برای سایپا هم صدق میکند؛ سایپا که در سال ۱۴۰۲ کمتر از یک درصد به تولیدات خود افزوده، با وارداتی به ارزش ۳۰۰ میلیون دلار، ۲۰ درصد ارز بیشتری نسبت به ۱۴۰۱ مصرف کرده است!
در سال ۱۴۰۲، حدود ۵.۴۵ میلیارد دلار ارز برای تولید ۱.۲۰ میلیون دستگاه خودروی سواری و وانت استفاده شده است؛ ارقامی که نشان میدهند هر خودروی تولیدی در ایران در این سال، به طور متوسط به حدود ۴،۹۰۰ دلار ارز نیاز داشته است.
دیدگاه بسته شده است.