به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از روابط عمومی، فیلم سینمایی «علت مرگ: نامعلوم» به کارگردانی علی زرنگار و تهیهکنندگی مجید برزگر در نخستین حضور خود در فستیوالهای جهانی در بخش «استعداد جدید آسیایی» بیست و پنجمین دوره جشنواره شانگهای چین رقابت میکند و در چهار بخش نامزد دریافت جایزه شده است. «علت مرگ: نامعلوم» در بخش […]
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از روابط عمومی، فیلم سینمایی «علت مرگ: نامعلوم» به کارگردانی علی زرنگار و تهیهکنندگی مجید برزگر در نخستین حضور خود در فستیوالهای جهانی در بخش «استعداد جدید آسیایی» بیست و پنجمین دوره جشنواره شانگهای چین رقابت میکند و در چهار بخش نامزد دریافت جایزه شده است.
«علت مرگ: نامعلوم» در بخش های بهترین فیلم (مجید برزگر)، بهترین کارگردانی (علی زرنگار)، بهترین بازیگر نقش اول مرد (علی محمد رادمنش) و بهترین فیلمبرداری (داود ملک حسینی) بخش «استعداد جدید آسیایی» جشنواره نامزد شده است.
همچنین همزمان با اولین حضور جهانی فیلم از پوستر بینالمللی آن با طراحی مجید برزگر رونمایی شد.
جشنواره شانگهای که در رده جشنوارههای الف جهانی است ۹ تا ۱۸ ژوئن (۱۹ تا ۲۸ خرداد) برگزار خواهد شد.
علی زرنگار در کارنامه سینمایی خود فیلمنامه فیلمهای «چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت»، «بدون تاریخ، بدون امضا»، «مغز استخوان» و… را دارد.
در خلاصه داستان «علت مرگ: نامعلوم» آمده است: هشت مسافر پیش از طلوع آفتاب، شهداد را به مقصد کرمان ترک میکنند. میان راه اتفاقی آنها را از رفتن بازمیدارد…
بانیپال شومون، علیرضا ثانیفر، ندا جبراییلی، علیمحمد رادمنش، زکیه بهبهانی، رضا عموزاد، سهیل باوی، سعید رضاییکیا در این فیلم به ایفای نقش پرداختهاند.
عوامل فیلم عبارتند از نویسنده و کارگردان: علی زرنگار، تهیهکننده: مجید برزگر، مجری طرح: پویان صادقی، مدیر فیلمبرداری: داود ملکحسینی، تدوین: حمید نجفیراد.
۵۷۵۷
وایزر به عنوان عرضه کننده سیستم امنیتی هوشمند وسایل نقلیه در رویدادی که در هتل بینالمللی اسپیناس ، دوشنبه 28 آبانماه برگزار شد، از اولین گزارش جامع ادراک امنیت جامعه ایران در برابر سرقت وسایل نقلیه رونمایی کرد.
مدیر عامل کرمان موتور با اشاره به اختلال در تولید خودرو به دنبال قطعی مکرر برق، از برنامه جبرانی افزایش تولید در نیمه دوم سال خبر داد.
ایران خودرو در سال ۱۴۰۲، در مجموع حدود ۴۹۰ میلیون دلار واردات داشته که این رقم نسبت به سال ۱۴۰۱، حدود ۳۳ درصد افزایش یافته در حالی که تولیدات این شرکت در سال ۱۴۰۲ حدود ۲ درصد افت داشته است. این مورد برای سایپا هم صدق میکند؛ سایپا که در سال ۱۴۰۲ کمتر از یک درصد به تولیدات خود افزوده، با وارداتی به ارزش ۳۰۰ میلیون دلار، ۲۰ درصد ارز بیشتری نسبت به ۱۴۰۱ مصرف کرده است!
در سال ۱۴۰۲، حدود ۵.۴۵ میلیارد دلار ارز برای تولید ۱.۲۰ میلیون دستگاه خودروی سواری و وانت استفاده شده است؛ ارقامی که نشان میدهند هر خودروی تولیدی در ایران در این سال، به طور متوسط به حدود ۴،۹۰۰ دلار ارز نیاز داشته است.
دیدگاه بسته شده است.