به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیلم تاریخی «زیر سایه بلوط» به نویسندگی، کارگردانی و تهیهکنندگی حسین الهیاری، پس از پشت سر گذاشتن مراحل تولید و تدوین، وارد مرحله جلوههای ویژه بصری شد. مدت زمان جلوههای ویژه بصری این فیلم کوتاه به سرپرستی مصطفی مطوری به دلیل حجم بالا، سه ماه پیشبینی میشود. این فیلم که در […]
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیلم تاریخی «زیر سایه بلوط» به نویسندگی، کارگردانی و تهیهکنندگی حسین الهیاری، پس از پشت سر گذاشتن مراحل تولید و تدوین، وارد مرحله جلوههای ویژه بصری شد.
مدت زمان جلوههای ویژه بصری این فیلم کوتاه به سرپرستی مصطفی مطوری به دلیل حجم بالا، سه ماه پیشبینی میشود.
این فیلم که در شرایط سخت کوهستانی فیلمبرداری شده است، زندگی قافلهای را در اقوام لُر روایت میکند.
اسامی گروه بازیگران، پس از آماده شدن فیلم اعلام خواهد شد.
عوامل این اثر عبارتند از مدیر فیلمبرداری: محمد خمیس آبادی، مدیر تولید: آرش صالحی، سرمایهگذاران: علیرضا غلاملو و حسن الهیاری، تدوین: مجتبی اسماعیل زاده، طراح گریم: شهرام خلج، طراح لباس: نیاز حمیدی، طراح صحنه: مرضیه محمدی، مدیر جلوههای ویژه بصری: مصطفی مطوری، مدیر جلوههای ویژه میدانی: مجید حیدری، مدیر صدابرداری: میثم کیامرثی، طراحی و ترکیب صدا: رضا گدازگر، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: مسعود بیگلری، عکاس: سهراب خان زاده، فیلمبردار پشت صحنه: امیر حسین منصوری، مدیر تدارکات: جواد باقری، دستیار اول فیلمبردار: سعید خمیس آبادی، مدیر گروه فیلمبرداری: فرهاد رستمی، اصلاح نور و رنگ: محمد مهدی سخنور، مسئول بدلکاری: امیرحسین خنجری، گرافیست و طراح پوستر: کاوه م. راد، مدیر روابط عمومی: نغمه دانش آشتیانی.
۵۷۲۴۵
وایزر به عنوان عرضه کننده سیستم امنیتی هوشمند وسایل نقلیه در رویدادی که در هتل بینالمللی اسپیناس ، دوشنبه 28 آبانماه برگزار شد، از اولین گزارش جامع ادراک امنیت جامعه ایران در برابر سرقت وسایل نقلیه رونمایی کرد.
مدیر عامل کرمان موتور با اشاره به اختلال در تولید خودرو به دنبال قطعی مکرر برق، از برنامه جبرانی افزایش تولید در نیمه دوم سال خبر داد.
ایران خودرو در سال ۱۴۰۲، در مجموع حدود ۴۹۰ میلیون دلار واردات داشته که این رقم نسبت به سال ۱۴۰۱، حدود ۳۳ درصد افزایش یافته در حالی که تولیدات این شرکت در سال ۱۴۰۲ حدود ۲ درصد افت داشته است. این مورد برای سایپا هم صدق میکند؛ سایپا که در سال ۱۴۰۲ کمتر از یک درصد به تولیدات خود افزوده، با وارداتی به ارزش ۳۰۰ میلیون دلار، ۲۰ درصد ارز بیشتری نسبت به ۱۴۰۱ مصرف کرده است!
در سال ۱۴۰۲، حدود ۵.۴۵ میلیارد دلار ارز برای تولید ۱.۲۰ میلیون دستگاه خودروی سواری و وانت استفاده شده است؛ ارقامی که نشان میدهند هر خودروی تولیدی در ایران در این سال، به طور متوسط به حدود ۴،۹۰۰ دلار ارز نیاز داشته است.
دیدگاه بسته شده است.