به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جشنواره فیلم لامپا که اکتبر هر سال در شهر پرم روسیه برگزار میشود به فیلمهایی با رویکرد اجتماعی و محیط زیستی تاکید دارد. کمیل سهیلی فیلمساز ایرانی که به عنوان داور جشنواره فیلم لامپای روسیه انتخاب شده است امسال داوری جشنواره فیلم کوتاه بوسان را نیز برعهده داشت. سهیلی مستندساز متولد […]
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جشنواره فیلم لامپا که اکتبر هر سال در شهر پرم روسیه برگزار میشود به فیلمهایی با رویکرد اجتماعی و محیط زیستی تاکید دارد.
کمیل سهیلی فیلمساز ایرانی که به عنوان داور جشنواره فیلم لامپای روسیه انتخاب شده است امسال داوری جشنواره فیلم کوتاه بوسان را نیز برعهده داشت.
سهیلی مستندساز متولد مشهد تاکنون تهیه کنندگی و کارگردانی چندین مستند را برعهده داشته و با مستندهایش در بیش از ۱۰۰ رویداد جهانی شرکت داشته و جوایز متعددی از جمله جایزه طلایی و جایزه بهترین اثر هنری سال از جشنواره موهینو ژاپن، جایزه ویژه جشنواره فیلم بوچان کره جنوبی، بهترین فیلم از جشنواره سازمان ملل متحد، بهترین فیلم از جشنواره های teress اسپانیا و Breaking Down روسیه و نامزدی بهترین فیلم از جشنواره مستند گوانجو چین و افتخارات دیگری را در کارنامه خود دارد.
مستندهای سهیلی بیشتر رویکردی اجتماعی به مسایل زیست محیطی دارد. کتاب “پرسه گردی با قانون دینامیت” نیز به قلم این فیلمساز چاپ شده که حاصل ۵ سال سفر مردمشناسانه او به کشورهای مختلف بوده است.
۵۷۲۴۵
وایزر به عنوان عرضه کننده سیستم امنیتی هوشمند وسایل نقلیه در رویدادی که در هتل بینالمللی اسپیناس ، دوشنبه 28 آبانماه برگزار شد، از اولین گزارش جامع ادراک امنیت جامعه ایران در برابر سرقت وسایل نقلیه رونمایی کرد.
مدیر عامل کرمان موتور با اشاره به اختلال در تولید خودرو به دنبال قطعی مکرر برق، از برنامه جبرانی افزایش تولید در نیمه دوم سال خبر داد.
ایران خودرو در سال ۱۴۰۲، در مجموع حدود ۴۹۰ میلیون دلار واردات داشته که این رقم نسبت به سال ۱۴۰۱، حدود ۳۳ درصد افزایش یافته در حالی که تولیدات این شرکت در سال ۱۴۰۲ حدود ۲ درصد افت داشته است. این مورد برای سایپا هم صدق میکند؛ سایپا که در سال ۱۴۰۲ کمتر از یک درصد به تولیدات خود افزوده، با وارداتی به ارزش ۳۰۰ میلیون دلار، ۲۰ درصد ارز بیشتری نسبت به ۱۴۰۱ مصرف کرده است!
در سال ۱۴۰۲، حدود ۵.۴۵ میلیارد دلار ارز برای تولید ۱.۲۰ میلیون دستگاه خودروی سواری و وانت استفاده شده است؛ ارقامی که نشان میدهند هر خودروی تولیدی در ایران در این سال، به طور متوسط به حدود ۴،۹۰۰ دلار ارز نیاز داشته است.
دیدگاه بسته شده است.