به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، هنگامه قاضیانی که اکنون ۵۳ ساله است، ۲۲ سال قبل کارش را در حوزه بازیگری آغار کرد و خیلی زود به شهرت رسید. اما هفته های قبل یک باره اعلام کرد که برای همیشه از عرصه بازیگری خداحافظی کرده و دیگر قصد حضور در این حوزه را ندارد. او توضیح نداد […]
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، هنگامه قاضیانی که اکنون ۵۳ ساله است، ۲۲ سال قبل کارش را در حوزه بازیگری آغار کرد و خیلی زود به شهرت رسید.
اما هفته های قبل یک باره اعلام کرد که برای همیشه از عرصه بازیگری خداحافظی کرده و دیگر قصد حضور در این حوزه را ندارد.
او توضیح نداد که علت این خداحافظی چه بوده است. اما برخی رسانه ها مدعی شده اند که اتفاقات اخیر روی این تصمیم اثر گذار بوده است.
هنگامه قاضیانی اکنون هم در مورد علت ماندن اش در ایران توضیحاتی جنجالی و مبهم ارائه کرده است.
او نوشت: « اگر من اینجا موندم، درحالیکه میشد برم، دلیل این نیست که اگر ایرانی ها مهاجرت کردند کار خطایی کردند. اون ها هم جای دیگه ای جز ایران در قلبشان نیست. زمین خدا پهناور است. خیلی ها علی رغم میل شان رفتند.»
۲۴۵۲۴۵
وایزر به عنوان عرضه کننده سیستم امنیتی هوشمند وسایل نقلیه در رویدادی که در هتل بینالمللی اسپیناس ، دوشنبه 28 آبانماه برگزار شد، از اولین گزارش جامع ادراک امنیت جامعه ایران در برابر سرقت وسایل نقلیه رونمایی کرد.
مدیر عامل کرمان موتور با اشاره به اختلال در تولید خودرو به دنبال قطعی مکرر برق، از برنامه جبرانی افزایش تولید در نیمه دوم سال خبر داد.
ایران خودرو در سال ۱۴۰۲، در مجموع حدود ۴۹۰ میلیون دلار واردات داشته که این رقم نسبت به سال ۱۴۰۱، حدود ۳۳ درصد افزایش یافته در حالی که تولیدات این شرکت در سال ۱۴۰۲ حدود ۲ درصد افت داشته است. این مورد برای سایپا هم صدق میکند؛ سایپا که در سال ۱۴۰۲ کمتر از یک درصد به تولیدات خود افزوده، با وارداتی به ارزش ۳۰۰ میلیون دلار، ۲۰ درصد ارز بیشتری نسبت به ۱۴۰۱ مصرف کرده است!
در سال ۱۴۰۲، حدود ۵.۴۵ میلیارد دلار ارز برای تولید ۱.۲۰ میلیون دستگاه خودروی سواری و وانت استفاده شده است؛ ارقامی که نشان میدهند هر خودروی تولیدی در ایران در این سال، به طور متوسط به حدود ۴،۹۰۰ دلار ارز نیاز داشته است.
دیدگاه بسته شده است.