گردش ارزشمند بانک گردشگری در سفرنامه فرابورس

5 مرداد 1390 بعد از طی مراحل ثبت و پذیرش، سهام بانک گردشگری با نماد معاملاتی «وگردش» برای نخستین بار در بازار دوم فرابورس مورد معامله قرارگرفت و به تبع آن حضور این بانک در میان فرابورسی‌ها کلید خورد.

اهمیت ارتقای این نماد آن روست که گردش “وگردش” از بازار پایه فرابورس به بازار دوم علاوه بر شفافیت هرچه بیشتر عملکرد این بنگاه اقتصادی، بی شک موجب جلب نظر و گرایش سهامداران نسبت به سهم این بانک ۱۵ هزار میلیارد ریالی نیز خواهد شد.

حال «وگردش» به پشتوانه سهامداران عمده از جمله صندوق اختصاصی بازارگردانی گروه گردشگری ایرانیان، شرکت سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران، شرکت الماس شهراد شرق و شرکت طلوع مروارید کیش در گروه بانک‌ها و موسسات اعتباری، همانطور که در ارائه خدمات بانکی مشتری مداری را نقطه عطف فعالیت خود قرار داده در مسیر سهامداری نیز  با خلق ارزش حمایت از سهم را ملاک نظر دارد.

نکته مهمی که در منشور مأموریت این بانک نیز تاکید شده است:
“ما با نگاهی جهانی، خدمات بانکی و متمایز و راه حل های نوآورانه مالی که حاوی تجربه خوشایند برای مشتریان باشد، ارائه می دهیم و با حضور در بخش های اقتصادی سودآور به ویژه صنعت گردشگری و خلق ارزش مناسب برای ذی نفعان در رشد و توسعه اقتصاد ملی نقش آفرینی می کنیم”.