به گزارش ماجرانیوز، این سیستم پیشرفته، با استفاده از هوش مصنوعی و الگوریتمهای پیشرفته، قادر است به طور هوشمندانه به سوالات و نیازهای مشتریان پاسخ دهد. با این ابزار نوآورانه، مشتریان میتوانند بهصورت آنلاین و در هر زمانی از این سرویس استفاده کرده و پاسخهای دقیق و سریعی درباره محصولات بیمهای، روند ادعا و خسارت، شرایط بیمه نامه و سایر موارد مرتبط را دریافت کنند.
براساس این گزارش در پارسی چت بیمه پارسیان، سوالات در دسته بندی های انواع بیمه ها طبقه بندی شده است و همچنین برخی سوالات پرتکرار به صورت پیش فرض برای مخاطب نمایش داده می شود. با این روش، بیمه گزاران و مشتریان در کمترین زمان ممکن پاسخ سوال خود را دریافت خواهد کرد.
با معرفی این چت بات، بیمه پارسیان گامی مهم در جهت تسهیل در ارتباط با مشتریان و ارایه خدمات بهتر و سریعتر برداشته است که قطعاً به ارتقاء تجربه مشتریان و بهبود فرآیندهای صنعت بیمه کمک خواهد کرد.
علاقه مندان می توانند جهت استفاده از این خدمت ارایه شده به سایت بیمه پارسیان و یا به آدرس https://parsichat.parsianinsurance.com/ مراجعه نمایند.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
معاون فناوری اطلاعات بانک کارآفرین با اشاره به اینکه بانک کارآفرین حامی چهارمین دوره مسابقات رباتیک و برنامهنویسی دانش آموزی "کیدکدشریف۲۰۲۵" است، این حضور را مقدمهای بر حضور بانک کارآفرین در حمایت از نوجوانان و استعدادهای دیجیتال خواند و گفت: بستههای تشویقی و حمایتی ویژه برای شرکتکنندگان برتر چهارمین دوره مسابقات رباتیک و برنامه نویسی دانش آموزی طراحی شده است که شامل دسترسی به منابع فناوری، مشاوره مسیر شغلی، جذب استعدادهای برتر و حمایت از ایدههای نوآورانه در مراحل اولیه خواهد بود.
مشاور عالی و مدیرکل حوزه مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت مطالبات درمانی بازنشستگان در سال ۱۴۰۳، تا پایان اردیبهشتماه خبر داد و گفت: با تدابیر اتخاذ شده، پرداخت کسورات بازنشستگان به مراکز طرف قرارداد به زیر یک ماه خواهد رسید و هزینههای بیماران خاص نیز با کمترین فاصله زمانی پرداخت میشود.
سازمان بورس و اوراق بهادار پس از بررسی مدارک و مستندات ارائه شده از سوی بیمه اتکایی ایران معین، مجوز افزایش سرمایه 84 درصدی این شرکت را صادر کرد.
بانک صادرات ایران در سال 1403 با اختصاص بیش از 58 هزار میلیارد ریال وام قرضالحسنه، بیش از 69000 فقره وام فرزندآوری پرداخت کرد.