به گزارش حوزه دولت ماجرانیوز، آیتالله «سید ابراهیم رئیسی» صبح امروز چهارشنبه در جلسه هیأت دولت، هفته دولت را فرصت مناسبی برای ارائه گزارش اقدامات و عملکردها به مردم و همچنین فرصتی برای ارزیابی خدمات و عملکرد یکساله وزارتخانهها و دستگاههای اجرایی دانست و گفت: در میان مردم و با مردم بودن ویژگی این دولت […]
به گزارش حوزه دولت ماجرانیوز، آیتالله «سید ابراهیم رئیسی» صبح امروز چهارشنبه در جلسه هیأت دولت، هفته دولت را فرصت مناسبی برای ارائه گزارش اقدامات و عملکردها به مردم و همچنین فرصتی برای ارزیابی خدمات و عملکرد یکساله وزارتخانهها و دستگاههای اجرایی دانست و گفت: در میان مردم و با مردم بودن ویژگی این دولت است و باید اقدامات انجام شده، هنرمندانه به اطلاع مردم رسانده شود.
رئیس جمهور تأکید کرد: یکی از شاخصهای مهم برای دولت مردمی، احیای اعتماد مردم است و باید تمام تلاشها و اقدامات در جهت خدمت به مردم و حل مشکلات و حفظ و تقویت امید مردم باشد.
آیتالله رئیسی هرگونه سخن یا اقدامی را که باعث ناامیدی و کاهش اعتماد مردم شود، خط قرمز دولت مردمی دانست و خاطرنشان کرد: نباید با انتشار برخی گزارشهای غیر مستند در رسانهها، مردم را نگران کرد و همه همکاران دولت تلاش کنند موضوعات بین دستگاهی را فوراً حل و فصل کنند و نتیجه اقدامات انجام شده را هم به اطلاع مرم برسانند.
رئیس جمهور با اشاره به توصیه سال گذشته رهبر معظم انقلاب اسلامی به هیأت دولت در زمینه حرکت اندیشهورزانه و عقلانی خاطرنشان کرد: وزرا و مسئولان دستگاهها باید کارآمدی و استفاده از نیروهای انقلابی و نخبه را برای اجرای طرحهای توسعه کشور سرلوحه اقدامات خود قرار دهند.
آیتالله رئیسی همچنین با اشاره به گزارش وزیر نیرو از آخرین وضعیت تأمین آب شُرب برخی استانها و اقدامات انجام گرفته در این زمینه، بر لزوم پیگیری موضوع و رساندن آب شُرب پایدار به مردم در استانهای دارای مشکل تأکید کرد.
رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرارسیدن روز پزشک و تبریک این روز به فعالان عرصه سلامت، از کادر درمانی کشور، پزشکان، پرستاران و همه کسانی که برای سلامت جسم و جان مردم فعالیت میکنند، قدردانی کرد.
مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده شرکت بیمه ملت (سهامی عام) در مرکز همایشهای این شرکت برگزار میشود.
مدیرعامل بیمه سرمد، ضمن تبریک هفته بیمه با اشاره به سند استراتژیک شرکت مبنی بر بهبود تجربه مشتریان از طریق ارائه خدمات بهنگام، بهرهبرداری از ابزارهای فناورانه در بطن کسبوکار شرکت در کنار توانمندسازی کارکنان بهمنظور جمعآوری و مدیریت داده محور را از عوامل چابکی شرکت و بهبود تجربه مشتریان عنوان کرد.
نایب رییس شورای هماهنگی شرکتهای بیمه بازرگانی گلستان ضمن تاکید بر ضرورت افزایش آموزش همگانی در حوزه بیمه گفت: تنها ۳۰ درصد مردم گلستان از خدمات بیمه تکمیلی درمان استفاده میکنند.
باید بین فناوری اطلاعات بیمه مرکزی و فناوری اطلاعات صنعت بیمه تفکیک قائل شد، عدم رعایت این موضوع در سالهای گذشته باعث شده که بخش آی تی بیمه مرکزی بار سنگینی را خارج از وظایف خود برعهده بگیرد و از وظیفه اصلی خود تا حدی دور بماند که یکی از نتایج آن عقبماندن مدل نظارت از تحولات روز است.
دیدگاه بسته شده است.