میکامال برترین مرکز خرید ایران در رضایتمندی مشتریان شد

در «سیزدهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری» ، تندیس طلایی و لوح سپاس رضایتمندی مشتری در بخش مراکز خرید ایران، به میکامال کیش تعلق گرفت.

به گزارش ماجرانیوز، طبق ارزیابی‌های صورت گرفته در سال جاری، مرکز تفریح و خرید میکامال کیش شایسته‌ی دریافت تندیس طلایی از«سیزدهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری» شناخته شد.

هدف « اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری»، که به‌صورت سالانه برگزار می‌شود، معرفی و قدردانی از مدیران و شرکت‌های مشتری‌مدار کشور است که در طی یک‌سال، توانسته‌اند رضایت مشتریان خود را در زمینه‌های مختلف جلب کنند. تندیس طلایی و تقدیرنامه‌ای که در این همایش به واحد برتر اعطا می‌شود، پس از بررسی شاخص‌های هفده‌گانه مختلفی انجام می‌گیرد که مهم‌ترین آن‌ها جلب رضایت مشتری است.

میکامال در کمتر از یک سال پس از افتتاح، با تمرکز بر رویکردهای نوین مارکتینگ و رضایتمندی مشتری، توانست رویدادهای پرشماری را برای مشتریان خود برگزار کند که با استقبال گردشگران و کیشوندان مواجه شده است.

این سومین جایزه‌ی میکامال در سال جاری در سطوح داخلی و منطقه‌ای به شمار می‌آید. خردادماه امسال، میکامال به‌عنوان «برترین مرکز خرید ایران» در همایش صنعت خرده‌فروشی برگزیده و معرفی شد. درآبان‌ماه سال جاری نیز جایزه سالانه «انجمن مراکز خرید و صنعت خرده‌فروشی خاورمیانه و شمال آفریقا» را در بخش «کارزارهای ارتقای فروش» کسب کرد. میکامال در حالی این عنوان را به دست آورد که با گذشت کمتر از یک سال از گشایش و آغاز فعالیت، پس از گروه ماجدالفطیم، با بیست سال سابقه در صنعت خرده‌فروشی، در جایگاه دوم قرار گرفت.