به گزارش ماجرانیوز، طبق ارزیابیهای صورت گرفته در سال جاری، مرکز تفریح و خرید میکامال کیش شایستهی دریافت تندیس طلایی از«سیزدهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری» شناخته شد.
هدف « اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری»، که بهصورت سالانه برگزار میشود، معرفی و قدردانی از مدیران و شرکتهای مشتریمدار کشور است که در طی یکسال، توانستهاند رضایت مشتریان خود را در زمینههای مختلف جلب کنند. تندیس طلایی و تقدیرنامهای که در این همایش به واحد برتر اعطا میشود، پس از بررسی شاخصهای هفدهگانه مختلفی انجام میگیرد که مهمترین آنها جلب رضایت مشتری است.
میکامال در کمتر از یک سال پس از افتتاح، با تمرکز بر رویکردهای نوین مارکتینگ و رضایتمندی مشتری، توانست رویدادهای پرشماری را برای مشتریان خود برگزار کند که با استقبال گردشگران و کیشوندان مواجه شده است.
این سومین جایزهی میکامال در سال جاری در سطوح داخلی و منطقهای به شمار میآید. خردادماه امسال، میکامال بهعنوان «برترین مرکز خرید ایران» در همایش صنعت خردهفروشی برگزیده و معرفی شد. درآبانماه سال جاری نیز جایزه سالانه «انجمن مراکز خرید و صنعت خردهفروشی خاورمیانه و شمال آفریقا» را در بخش «کارزارهای ارتقای فروش» کسب کرد. میکامال در حالی این عنوان را به دست آورد که با گذشت کمتر از یک سال از گشایش و آغاز فعالیت، پس از گروه ماجدالفطیم، با بیست سال سابقه در صنعت خردهفروشی، در جایگاه دوم قرار گرفت.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
مراسم آغاز به کار صندوق تضمین غیردولتی صنعت نفت با حضور دکتر اسماعیل للـهگانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران برگزار شد.
۵۶درصد افتتاح حسابها و ۶۳درصد وامهای پرداخت شده بانک قرضالحسنه مهر ایران در سال ۱۴۰۳ بهصورت غیرحضوری بوده است.
بانک پاسارگاد با معرفی «پادچک»، گامی نوین در مسیر تحول بانکداری دیجیتال کشور برداشته و بار دیگر بر تعهد خود به نوآوری و خلق ارزش در ارائه خدمات مالی تأکید کرده است.
سال گذشته، سالی وحشتناک از نظر امنیت سایبری بود و تقریبا اطلاعات تمامی بانکهای دولتی، غیردولتی، موسسات مالی و اعتباری و حتی نئوبانکها توسط هکرها ربوده و بعضا در دارک وب و فضای مجازی منتشر شد؛ موضوعی که اعتماد مشتریان را از بین برد و حالا تنها باید نظارهگر فروش اطلاعات محرمانه خود در فضای مجازی باشند.