به گزارش ماجرانیوز، در دیدار استادهاشمی با مدیران و کارشناسان این شرکت، ضمن گفتگویی صمیمی و سازنده، جدیدترین نوآوریها و خدمات فناورانه و دیجیتال بیمه پارسیان از جمله چتر همراه، پارسی چت و سامانه ایوان، به ایشان معرفی و مزایای آن برای سهولت و دسترسی بیمهگزاران به خدمات بیمه ای تشریح شد.
دکتر استادهاشمی در این دیدار، ضمن ابراز خرسندی از پیشرفتهای صنعت بیمه و بیمه پارسیان در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، بر لزوم توسعه و ترویج خدمات بیمهای دیجیتال در راستای افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور تاکید کرد.
دکتر استادهاشمی رییس کل بیمه مرکزی همچنین توصیههای سازندهای برای توسعه هرچه بیشتر بیمه پارسیان در مسیر ارایه خدمات فناورانه و هوشمند مطرح کردند.
امید است با توسعه و ترویج خدمات بیمهای دیجیتال، شاهد افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور و ارایه خدمات بهتر به بیمهگزاران باشیم.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
با عبور از سال ۱۴۰۳ که نقطه عطفی در بازسازی و شکوفایی بانک صادرات ایران به شمار میرفت، بهار ۱۴۰۴ نویدبخش ادامه همان مسیر موفق و رو به رشد برای یکی از بزرگترین بانکهای بورسی کشور بوده است
شرکت بیمه سرمد در راستای ارتقاء سطح خدمات و افزایش ضریب اطمینان بیمهگزاران، از آغاز اجرای طرح جدید پوشش خطر جنگ در قالب بیمهنامه بدنه خودرو خبر میدهد.
۹۰ درصد چک ها در اردیبهشت ماه وصول شدبراساس آمار چکهای مبادلهای در اردیبهشت ماه، بیش از 9 میلیون و 800 هزار فقره چک به ارزشی حدود 9317 هزار میلیارد ریال در سامانه چکاوک مبادلهشد که از این میزان، بیش از 8 میلیون و 800 هزار فقره به ارزش 7975 هزار میلیارد ریال وصول شده است
مهلت وکالتی کردن حساب مشتریان بانک رفاه کارگران تمدید شدبه دنبال تمدید مهلت شرکت در طرح فروش فوری، فوقالعاده و پیشفروش محصولات منتخب شرکت ایران خودرو، بانک رفاه کارگران امکان ثبتنام در این طرح را با وکالتی کردن سریع و غیرحضوری حساب فراهم کرده است.
شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.