به گزارش ماجرانیوز، در دیدار استادهاشمی با مدیران و کارشناسان این شرکت، ضمن گفتگویی صمیمی و سازنده، جدیدترین نوآوریها و خدمات فناورانه و دیجیتال بیمه پارسیان از جمله چتر همراه، پارسی چت و سامانه ایوان، به ایشان معرفی و مزایای آن برای سهولت و دسترسی بیمهگزاران به خدمات بیمه ای تشریح شد.
دکتر استادهاشمی در این دیدار، ضمن ابراز خرسندی از پیشرفتهای صنعت بیمه و بیمه پارسیان در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، بر لزوم توسعه و ترویج خدمات بیمهای دیجیتال در راستای افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور تاکید کرد.
دکتر استادهاشمی رییس کل بیمه مرکزی همچنین توصیههای سازندهای برای توسعه هرچه بیشتر بیمه پارسیان در مسیر ارایه خدمات فناورانه و هوشمند مطرح کردند.
امید است با توسعه و ترویج خدمات بیمهای دیجیتال، شاهد افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور و ارایه خدمات بهتر به بیمهگزاران باشیم.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
صور کنید روزی برسد که همه خدمات مالی مورد نیازتان، از افتتاح حساب بانکی گرفته تا بیمه عمر و سرمایهگذاری، در یک جا و با کمترین پیچیدگی در دسترس باشد. این روزنه امید، همان چیزی است که مدل «بانک بانشورنس» یا تلفیق هوشمند بانک و بیمه به ارمغان میآورد؛ مدلی که در دنیا به عنوان یک تحول بزرگ در نظامهای مالی شناخته شده و ایران امروز بیش از هر زمان به آن نیازمند است
در پایان اردیبهشتماه ۱۴۰۴، استان تهران با ماندهای بالغ بر ۸۲۶۵ هزار میلیارد تومان در صدر فهرست استانهای دارای بیشترین سپردههای بانکی قرار گرفته است.
پرداخت تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن در بانک مسکن با وجود محدودیت منابع همچنان ادامه دارد و این بانک رسالت خود که خانهدار کردن مردم است را تداوم میبخشد.
با عبور از سال ۱۴۰۳ که نقطه عطفی در بازسازی و شکوفایی بانک صادرات ایران به شمار میرفت، بهار ۱۴۰۴ نویدبخش ادامه همان مسیر موفق و رو به رشد برای یکی از بزرگترین بانکهای بورسی کشور بوده است
شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.