به گزارش ماجرانیوز، علی ابدالی گفت: مرکز ارتباط مشتریان، به عنوان خط مقدم و پیشگام در تعامل با مشتریان، نقش اثرگذاری در تقویت جایگاه و برند بانک و افزایش رضایتمندی مشتریان دارد.
وی گفت: مرکز ارتباط با مشتریان به عنوان نقطه تماس و مرجع ارتباط مستقیم و بدون واسطه مشتریان با بانک، در شناخت نیازها و خواستههای مشتری، نقش تعیینکنندهای دارد و ضروری است نقطه نظرات مشتریان از طریق این مرکز به سرعت به واحدهای اجرایی و عملیاتی بانک منتقل شده و به آن پاسخ داده شود تا به بهبود تجربه مشتری و اصلاح فرآیندها کمک کند.
ابدالی با اشاره به اینکه مشتریان در تمام ساعات شبانهروز، نخستین مرجع پاسخگویی را مرکز ارتباط با مشتریان میدانند، تصریح کرد: لازم است کارکنان این مرکز از بخشنامهها و فرآیندهای جاری بانک آگاهی کامل داشته و اطلاعات خود را به صورت مداوم و مستمر، بهروز کنند تا به تمامی پرسشهای مشتریان بهطور کامل پاسخ داده شود.
سرپرست بانک سینا افزود: دادههای مرکز ارتباط با مشتریان بانک میتواند اطلاعات کاملی از رفتار مشتریان در قبال استفاده از محصولات و خدمات بانک ارائه کند که در اصلاح فرآیندها و اخذ تصمیمات در جهت جلب حداکثری رضایت گروههای مشتریان، مؤثر واقع شود.
وی ضمن تشکر از زحمات همکاران این مرکز در پاسخگویی تماموقت و برخط به مشتریان، بر حفظ وضعیت فعلی پایین بودن میانگین مدت انتظار مشتریان در تماس با مرکز تأکید کرد.
گفتنی است در این بازدید، امیر لعلی، مدیر امور روابطعمومی و مشتریان بانک سینا و حامد بختیاری، رئیس اداره ارتباط با مشتریان گزارشی از عملکرد یک سال گذشته این مرکز ارائه دادند.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
قیمت جهانی طلا امروز دوشنبه (۹ سپتامبر) ثابت ماند و اندکی زیر سطح کلیدی ۲۵۰۰ دلار در هر اونس معامله شد، زیرا بازار در انتظار دادههای تورم ماه اگوست برای بینش بیشتر در مورد کاهش نرخ بهره پیش بینی شده فدرال رزرو در این ماه بود.
بانک ملت طرح پرداخت حقوق ملت را برای افرادی که حقوق آنان در بانک ملت واریز می شود، تشریح کرد.
بانک سینا تا پایان مردادماه سال جاری، عملکردی فراتر از اهداف مشخص شده بانک مرکزی در زمینه پرداخت وام قرضالحسنه ازدواج و فرزندآوری رقم زده است.
بیمه پارسیان با ارایه دو طرح ویژه بیمه های مسئولیت، به پیشواز سال تحصیلی جدید می رود.