به گزارش ماجرانیوز، علی ابدالی گفت: مرکز ارتباط مشتریان، به عنوان خط مقدم و پیشگام در تعامل با مشتریان، نقش اثرگذاری در تقویت جایگاه و برند بانک و افزایش رضایتمندی مشتریان دارد.
وی گفت: مرکز ارتباط با مشتریان به عنوان نقطه تماس و مرجع ارتباط مستقیم و بدون واسطه مشتریان با بانک، در شناخت نیازها و خواستههای مشتری، نقش تعیینکنندهای دارد و ضروری است نقطه نظرات مشتریان از طریق این مرکز به سرعت به واحدهای اجرایی و عملیاتی بانک منتقل شده و به آن پاسخ داده شود تا به بهبود تجربه مشتری و اصلاح فرآیندها کمک کند.
ابدالی با اشاره به اینکه مشتریان در تمام ساعات شبانهروز، نخستین مرجع پاسخگویی را مرکز ارتباط با مشتریان میدانند، تصریح کرد: لازم است کارکنان این مرکز از بخشنامهها و فرآیندهای جاری بانک آگاهی کامل داشته و اطلاعات خود را به صورت مداوم و مستمر، بهروز کنند تا به تمامی پرسشهای مشتریان بهطور کامل پاسخ داده شود.
سرپرست بانک سینا افزود: دادههای مرکز ارتباط با مشتریان بانک میتواند اطلاعات کاملی از رفتار مشتریان در قبال استفاده از محصولات و خدمات بانک ارائه کند که در اصلاح فرآیندها و اخذ تصمیمات در جهت جلب حداکثری رضایت گروههای مشتریان، مؤثر واقع شود.
وی ضمن تشکر از زحمات همکاران این مرکز در پاسخگویی تماموقت و برخط به مشتریان، بر حفظ وضعیت فعلی پایین بودن میانگین مدت انتظار مشتریان در تماس با مرکز تأکید کرد.
گفتنی است در این بازدید، امیر لعلی، مدیر امور روابطعمومی و مشتریان بانک سینا و حامد بختیاری، رئیس اداره ارتباط با مشتریان گزارشی از عملکرد یک سال گذشته این مرکز ارائه دادند.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
صور کنید روزی برسد که همه خدمات مالی مورد نیازتان، از افتتاح حساب بانکی گرفته تا بیمه عمر و سرمایهگذاری، در یک جا و با کمترین پیچیدگی در دسترس باشد. این روزنه امید، همان چیزی است که مدل «بانک بانشورنس» یا تلفیق هوشمند بانک و بیمه به ارمغان میآورد؛ مدلی که در دنیا به عنوان یک تحول بزرگ در نظامهای مالی شناخته شده و ایران امروز بیش از هر زمان به آن نیازمند است
در پایان اردیبهشتماه ۱۴۰۴، استان تهران با ماندهای بالغ بر ۸۲۶۵ هزار میلیارد تومان در صدر فهرست استانهای دارای بیشترین سپردههای بانکی قرار گرفته است.
پرداخت تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن در بانک مسکن با وجود محدودیت منابع همچنان ادامه دارد و این بانک رسالت خود که خانهدار کردن مردم است را تداوم میبخشد.
با عبور از سال ۱۴۰۳ که نقطه عطفی در بازسازی و شکوفایی بانک صادرات ایران به شمار میرفت، بهار ۱۴۰۴ نویدبخش ادامه همان مسیر موفق و رو به رشد برای یکی از بزرگترین بانکهای بورسی کشور بوده است
شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.