به گزارش ماجرانیوز، این بانک در طی ۹ سال گذشته همواره در فهرستی که هر ساله توسط مؤسسه بینالمللی “برندفاینانس” تهیه و توسط نشریه “بنکر” از زیرمجموعههای “Financial Times” اعلام میشود، بهعنوان با ارزشترین برند بانکی ایرانی معرفی شده است.بانک پاسارگاد در ارزیابی سال۲۰۲۴ با وجود شرایط دشوار تحریمهای مالی و بانکی تحمیلشده و کاهش ارزش پول ملی، با صعود ۲۰ پلهای در رتبهبندی و رشد ۱۷.۷درصدی در ارزش برند، با ارزش برند ۸۹۳ میلیون دلار موفق به کسب جایگاه ۲۱۸ در میان ۵۰۰ برند معتبر بانکی جهان شد و در رتبهای بالاتر نسبت به بسیاری از بانکهای معتبر منطقهای و جهانی قرار گرفت.لازم به ذکر است بانک پاسارگاد از سال ۲۰۱۵ (به غیر از سال ۲۰۱۶ که در این رتبهبندی شرکت نکرد) در رتبهبندی ۵۰۰ برند بانکی برتر جهان حضور داشته و همواره بهعنوان با ارزشترین برند بانکی ایرانی معرفی گردیده است و در سال ۲۰۱۸ ارزش برند بانک پاسارگاد بالغ بر ۱۱۷۰ میلیون دلار ارزیابی گردیده بود.گفتنی است بانک پاسارگاد پیش از این نیز در مجموعه موفقیتهای بینالمللی خود، در رتبهبندی ۱۰۰۰ بانک برتر جهان (سال ۲۰۲۳)، موفق به کسب جایگاه بیسابقه ۲۰۵، رتبه اول خاورمیانه و دوم جهان در معیار بازده سرمایه (ROC) ، رتبه اول خاورمیانه و ۱۵ جهان در معیار بازده دارایی (ROA)و رتبه ۱۷ خاورمیانه بر اساس معیار سرمایه لایه یک را شده بود.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
قیمت جهانی طلا امروز دوشنبه (۹ سپتامبر) ثابت ماند و اندکی زیر سطح کلیدی ۲۵۰۰ دلار در هر اونس معامله شد، زیرا بازار در انتظار دادههای تورم ماه اگوست برای بینش بیشتر در مورد کاهش نرخ بهره پیش بینی شده فدرال رزرو در این ماه بود.
بانک ملت طرح پرداخت حقوق ملت را برای افرادی که حقوق آنان در بانک ملت واریز می شود، تشریح کرد.
بانک سینا تا پایان مردادماه سال جاری، عملکردی فراتر از اهداف مشخص شده بانک مرکزی در زمینه پرداخت وام قرضالحسنه ازدواج و فرزندآوری رقم زده است.
بیمه پارسیان با ارایه دو طرح ویژه بیمه های مسئولیت، به پیشواز سال تحصیلی جدید می رود.