به گزارش ماجرانیوز، علی ابدالی گفت: مرکز ارتباط مشتریان، به عنوان خط مقدم و پیشگام در تعامل با مشتریان، نقش اثرگذاری در تقویت جایگاه و برند بانک و افزایش رضایتمندی مشتریان دارد.
وی گفت: مرکز ارتباط با مشتریان به عنوان نقطه تماس و مرجع ارتباط مستقیم و بدون واسطه مشتریان با بانک، در شناخت نیازها و خواستههای مشتری، نقش تعیینکنندهای دارد و ضروری است نقطه نظرات مشتریان از طریق این مرکز به سرعت به واحدهای اجرایی و عملیاتی بانک منتقل شده و به آن پاسخ داده شود تا به بهبود تجربه مشتری و اصلاح فرآیندها کمک کند.
ابدالی با اشاره به اینکه مشتریان در تمام ساعات شبانهروز، نخستین مرجع پاسخگویی را مرکز ارتباط با مشتریان میدانند، تصریح کرد: لازم است کارکنان این مرکز از بخشنامهها و فرآیندهای جاری بانک آگاهی کامل داشته و اطلاعات خود را به صورت مداوم و مستمر، بهروز کنند تا به تمامی پرسشهای مشتریان بهطور کامل پاسخ داده شود.
سرپرست بانک سینا افزود: دادههای مرکز ارتباط با مشتریان بانک میتواند اطلاعات کاملی از رفتار مشتریان در قبال استفاده از محصولات و خدمات بانک ارائه کند که در اصلاح فرآیندها و اخذ تصمیمات در جهت جلب حداکثری رضایت گروههای مشتریان، مؤثر واقع شود.
وی ضمن تشکر از زحمات همکاران این مرکز در پاسخگویی تماموقت و برخط به مشتریان، بر حفظ وضعیت فعلی پایین بودن میانگین مدت انتظار مشتریان در تماس با مرکز تأکید کرد.
گفتنی است در این بازدید، امیر لعلی، مدیر امور روابطعمومی و مشتریان بانک سینا و حامد بختیاری، رئیس اداره ارتباط با مشتریان گزارشی از عملکرد یک سال گذشته این مرکز ارائه دادند.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
بانک صادرات ایران در آستانه روز بزرگداشت مقام معلم و در راستای اجرای تفاهمنامه ارائه خدمات بانکی و اعتباری به فرهنگیان محترم، «سپاس کارت معلم» را برای تمامی معلمان و فرهنگیان صادر و تحویل میدهد.
این شرکت در راستای تقویت پایه مالی و همچنین افزایش نسبت توانگری خود، تصمیم به افزایش ۴۰ درصدی سرمایه از ۱۰ هزار میلیارد ریال به ۱۴ هزار میلیارد ریال گرفته است.
مدیر اداره نظارت بر بانک ها و موسسات اعتباری بانک مرکزی اعلام کرد: به منظور نزدیک شدن نسبت کفایت سرمایه به استاندارد هشت درصد و حرکت به سمت تحقق تکلیف برنامه هفتم، برنامه اصلاحی برای افزایش کفایت سرمایه 9 بانک غیر دولتی از سوی بانک مرکزی به این بانک ها ابلاغ شده و این برنامه در هیات مدیره بانک های مذکور به تصویب رسیده است.
در نشست خبری نمایشگاه بینالمللی «مشهد اینوکس - فاینکس» فرصتهای متنوع برگزاری این نمایشگاه برای فعالان اقتصادی تشریح و بر این نکته تاکید شد که برگزاری این نمایشگاه در مشهد میتواند بستری برای معرفی ظرفیتهای اقتصادی در شرق کشور باشد و همچنین پیوند مؤثری بین فرصتهای سرمایهگذاری در مناطق مختلف کشور با بازار سرمایه برقرار کند. قرار است نمایشگاه مشهد اینوکس از ۳۱ اردیبهشت تا ۳ خرداد در مشهد برگزار شود.