به گزارش ماجرانیوز، بانک توسعه تعاون برای سومین سال متوالی موفق به دریافت تاییدیه رعایت الزامات استانداردهای ISO 10002:2018 (سیستم مدیریت رسیدگی به شکایات) و ISO 10004:2018 (سیستم مدیریت رضایتسنجی از مشتریان) از سوی شرکت آرین توف پاسارگاد نماینده TUV INTERCERT آلمان گردید.
اجرای الزامات استانداردهای ISO 10002:2018 (سیستم مدیریت رسیدگی به شکایات) و ISO 10004:2018 (سیستم مدیریت رضایتسنجی از مشتریان) در اداره کل سازمان و روشها، اداره کل بازرسی و رسیدگی به شکایات و اداره کل مشتریان و توسعه بازار و برخی از شعب توسط ممیزان شرکت آرین توف پاسارگاد نماینده TUV INTERCERT آلمان ممیزی و انطباق الزامات استانداردهای مطروحه با فرایندهای اجرایی از طریق بررسی فعالیتها، مصاحبه با کارکنان، مشاهده شواهد عینی و دریافت بازخوردها از مشتریان حاضر در شعبه برای سومین سال متوالی تایید گردید.
در گزارش ارائه شده از سوی ممیزان بانک توسعه تعاون فاقد عدم انطباق بزرگ (Major) و کوچک (Minor) و از موضوعاتی از قبیل “الکترونیکی نمودن فرایند رضایتسنجی از مشتریان”، “تعریف مواردی که موجب رضایتمندی مشتریان میگردد” و “نیرویهای متخصص و دارای صلاحیت مرتبط با حوزههای مطروحه” به عنوان نقاط قوت یاد گردید.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
شرکت فولاد خوزستان، به عنوان یکی از پیشگامان صنعت فولاد کشور، با تدوین راهبردهای نوین و برگزاری دوازدهمین جلسه کمیته راهبری، گامی بلند در مسیر توسعه پایدار برداشته است.
بانک ملت در راستای تکمیل سبد محصولات خود، طرح گردونه را مبتنی بر قرعه کشی و بر اساس مانده حساب طراحی و ارائه کرد.
بر اساس آمار بانک مرکزی، نرخ بهره بین بانکی در پایان هفته آخر آبان ماه، با افزایش ۰.۶ درصدی به بالاترین میزان خود از ابتدای سال جاری تا امروز رسید.
مجمع عمومی فوقالعاده و مجمع عمومی عادی بطور فوقالعادهٔ شرکت معدنی و صنعتی چادرملو سهامیعام عصر روز چهارشنبه ۳۰ آبان با حضور ۸۱ درصد از سهامداران این شرکت در سالن مجتمع فرهنگی تلاش برگزار گردید.