به گزارش ماجرانیوز، بانک توسعه تعاون برای سومین سال متوالی موفق به دریافت تاییدیه رعایت الزامات استانداردهای ISO 10002:2018 (سیستم مدیریت رسیدگی به شکایات) و ISO 10004:2018 (سیستم مدیریت رضایتسنجی از مشتریان) از سوی شرکت آرین توف پاسارگاد نماینده TUV INTERCERT آلمان گردید.
اجرای الزامات استانداردهای ISO 10002:2018 (سیستم مدیریت رسیدگی به شکایات) و ISO 10004:2018 (سیستم مدیریت رضایتسنجی از مشتریان) در اداره کل سازمان و روشها، اداره کل بازرسی و رسیدگی به شکایات و اداره کل مشتریان و توسعه بازار و برخی از شعب توسط ممیزان شرکت آرین توف پاسارگاد نماینده TUV INTERCERT آلمان ممیزی و انطباق الزامات استانداردهای مطروحه با فرایندهای اجرایی از طریق بررسی فعالیتها، مصاحبه با کارکنان، مشاهده شواهد عینی و دریافت بازخوردها از مشتریان حاضر در شعبه برای سومین سال متوالی تایید گردید.
در گزارش ارائه شده از سوی ممیزان بانک توسعه تعاون فاقد عدم انطباق بزرگ (Major) و کوچک (Minor) و از موضوعاتی از قبیل “الکترونیکی نمودن فرایند رضایتسنجی از مشتریان”، “تعریف مواردی که موجب رضایتمندی مشتریان میگردد” و “نیرویهای متخصص و دارای صلاحیت مرتبط با حوزههای مطروحه” به عنوان نقاط قوت یاد گردید.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
شاخص بازار سرمایه در هشتمین رشد خود طی ۹ روز کاری اخیر، امروز هم با افزایش ۶۵ هزار واحد به رقم سه میلیون و ۷۷ هزار واحد رسید و کانال سه میلیون واحد را که روز گذشته تصاحب کرده بود، حفظ کرد.
رئیس کل بانک مرکزی در جلسه ستاد اقتصادی دولت، گزارشی از آخرین وضعیت تسهیلات ارائه شده به بخشهای تولید، صنعت، ازدواج و فرزندآوری ارائه کرد.
رئیس پلیس راهور گفت: طبق طرح جدید، کارت سوخت خودروها و موتورسیکلتهای فاقد بیمهنامه شخص ثالث از ابتدای خردادماه غیرفعال میشود.
بیمه ملت با تولید بیش از 21.4 هزار میلیارد تومان حق بیمه، سهمی 4.7 درصدی از حق بیمه 440 هزار میلیارد تومانی تولید شده تمام صنعت بیمه در سال 1403 داشته است