با بهبود روند سینماها در فصل تابستان، مجموع مخاطبان سینما طی ۶ ماه ابتدایی امسال، به ۸ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر رسید. برای این تعداد مخاطب، ۳۴۵ هزار سانس تعریف شد تا در سالی که متوسط قیمت بلیت، ۳۳ هزار تومان است، گیشه سینماها، قله ۲۶۰ میلیارد تومان را فتح کند. سینمای ایران در […]
با بهبود روند سینماها در فصل تابستان، مجموع مخاطبان سینما طی ۶ ماه ابتدایی امسال، به ۸ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر رسید.
برای این تعداد مخاطب، ۳۴۵ هزار سانس تعریف شد تا در سالی که متوسط قیمت بلیت، ۳۳ هزار تومان است، گیشه سینماها، قله ۲۶۰ میلیارد تومان را فتح کند.
سینمای ایران در فروردین، ۵۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون، اردیبهشت، ۳۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون، خرداد، ۳۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون، تیر، ۴۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون، مرداد، ۳۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون و شهریور، ۵۲ میلیارد تومان از محل نمایش فیلمهای بلند سینمایی درآمد داشته است.
به این میزان فروش، باید گیشه آثار هنر و تجربه، فیلمهای مستند و چند فیلم خارجی را نیز بیافزاییم.
بر مبنای این گزارش، ۳ میلیون و ۹۱۵ هزار مخاطب در بهار و ۴ میلیون و ۳۸۵ هزار مخاطب نیز در تابستان به سینما رفتند.
از مجموع ۸ میلیون و ۳۰۰ هزار مخاطب سینما طی ۶ ماه نخست، ۳ میلیون و ۹۵۰ هزار نفر در پایتخت به تماشای فیلم نشستند.
در نیمسال ابتدایی ۱۴۰۱، انفرادی با ۲ میلیون و ۸۰ هزار مخاطب و گیشه ۶۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیونی، پرمخاطبترین و پرفروشترین فیلم بود.
سگبند با ۱ میلیون و ۲۸۰ هزار مخاطب، علفزار با ۶۰۰ هزار، تیتی با ۵۹۰ هزار و ابلق با ۴۸۵ هزار مخاطب، ترکیب ۵ فیلم پرفروش ۶ماه ابتدایی امسال را تشکیل دادند.
سینمای ایران درحالی طی ۶ ماه نخست، موفق به جذب ۸ میلیون و ۳۰۰ هزار مخاطب شد که ۳ ماه از ۶ ماه این بازه، با ماههای رمضان، محرم و صفر تلاقی پیدا کرد.
۵۷۵۷
سرپرست معاونت بهرهبرداری شرکت فولاد هرمزگان گفت: فولاد هرمزگان در سالهای اخیر سردمدار جهش تولید و رکوردشکنی همراه با اجرای طرحهای توسعهای متعدد در کشور بوده و به دنبال توسعه اشتغالزایی و فعالیت خود است.
طرح جامع منطقه ویژه اقتصادی لامرد به عنوان مهمترین سند چشم انداز توسعه منطقه، به تصویب هیئت وزیران رسید
ایگور سچین، مدیرعامل روسنفت بر ایمنی، امنیت و قابلیت اطمینان عرضه نفت و سایر منابع انرژی روسیه به چین تأکید و مرحله بعدی در توسعه روابط روسیه با چین را تقویت همکاریها در کل زنجیرهی ارزش در زمینه انرژی و زمینههای مرتبط عنوان کرد.
پلتفرم «ارزآن» بهعنوان نخستین پلتفرم جامع برای مقایسه قیمت رمزارزها در صرافیهای مختلف و خرید و فروش و مدیریت دارایی، در روز ۱ مرداد ۱۴۰۳، به اهالی صنعت فینتک، کارشناسان و رسانهها معرفی شد.
دیدگاه بسته شده است.